Musí byť nielen kreatívny, ale aj technologicky zdatný, schopný vytvárať originálny obsah a analyzovať jeho výkonnosť. Musí poznať trendy, technické aspekty sietí, byť dobrý copywriter s vizuálnou predstavivosťou, zároveň byť aj trochu stratég, analytik a account manager...
Aj toto o social media manažérovi súčasnosti hovoria zástupcovia digitálnych agentúr.
Daniel FeranecCreative Director CORE4 Advertising
Mal by to byť človek, ktorý okrem ovládania Canvy a CapCutu ovláda aj veci „pred“ a „po“, od social media stratégie až po nastavovanie kampaní a analyzovanie výsledkov. Čo však podľa mňa vyvoláva otázku, či to stále má všetko robiť jeden človek a nie je načase, aby sa pre rôzne fázy spravovania socials vrátili do hry viaceré špecializácie. Práca social media manažéra zvykla byť vždy tak trochu suplovaním agentúry, no odvetvie je ďalej a takéto „riešenie“ už môže pôsobiť ako krátkodobé a nedostatočné.
Zostáva vám 86% na dočítanie.