V novej kampani občianskeho združenia ČERVENÝ NOS Clowndoctors sa stretávame s rozprávkovými hrdinami, čoby celebritami pozvanými na interview. V troch spotoch princ Bajaja, Červená Čiapočka a Lomidrevo rozprávajú svoj príbeh, no na záver pokorne prehásia, že oni hrdinami nie sú. Sú nimi deti v nemocniciach, ktoré zvádzajú boj s niečím horším ako je drak alebo vlk a je to náročnejšie ako váľať duby – tvrdia. Kampaň je zacielená na podporu nového programu Klaunské večerníčky, aby malí hrdinovia v nemocniciach večer zaspávali s úsmevom.
Martin Motáček
Group Creative Director EFFECTIVITY
Odkedy spolupracujete s organizáciu Červený nos?
S Červenými nosmi sme prvýkrát spolupracovali na kampani „Hrdo nos nos“, ktorú sme robili na zadanie od LIDL Slovensko začiatkom roka 2024. V hlavnej úlohe sa objavil Miro Noga. Podaril sa nám vtedy husársky kúsok, kedy sme chvíľku, v spolupráci s Novým Časom, vodili ľudí za nos, že Miro sa rozhodol zakúpiť si nový raťafák. Jednoducho preto, že keď bol malý, niektoré deti sa mu za ten jeho smiali. Nakoniec sme však odhalili, že ten jeho nový nos nebude žiadna plastika. Ale bude penový a červený, aby sa teraz mohli smiať úp...
Zostáva vám 85% na dočítanie.