StoryEditor

Rozprávkoví hrdinovia vzdávajú hold deťom v nemocniciach

05.12.2024, 10:54
  • Princ Bajaja, Červená Čiapočka a Lomidrevo na interview zaujali. Cieľom kampane je získať finančné prostriedky na nový formát Clowndoctors: Klaunské večerníčky.
  • Ako vznikali pútavé TV spoty nám prezradil Martin Motáček, group creative director EFFECTIVITY international, kam patrí aj agentúra Relations, ktorá kampaň vytvorila.

V novej kampani občianskeho združenia ČERVENÝ NOS Clowndoctors sa stretávame s rozprávkovými hrdinami, čoby celebritami pozvanými na interview. V troch spotoch princ Bajaja, Červená Čiapočka a Lomidrevo rozprávajú svoj príbeh, no na záver pokorne prehásia, že oni hrdinami nie sú. Sú nimi deti v nemocniciach, ktoré zvádzajú boj s niečím horším ako je drak alebo vlk a je to náročnejšie ako váľať duby – tvrdia. Kampaň je zacielená na podporu nového programu Klaunské večerníčky, aby malí hrdinovia v nemocniciach večer zaspávali s úsmevom.

image

Martin Motáček, Group Creative Director EFFECTIVITY

 

Martin Motáček
Group Creative Director EFFECTIVITY

Odkedy spolupracujete s organizáciu Červený nos?

S Červenými nosmi sme prvýkrát spolupracovali na kampani „Hrdo nos nos“, ktorú sme robili na zadanie od LIDL Slovensko začiatkom roka 2024. V hlavnej úlohe sa objavil Miro Noga. Podaril sa nám vtedy husársky kúsok, kedy sme chvíľku, v spolupráci s Novým Časom, vodili ľudí za nos, že Miro sa rozhodol zakúpiť si nový raťafák. Jednoducho preto, že keď bol malý, niektoré deti sa mu za ten jeho smiali. Nakoniec sme však odhalili, že ten jeho nový nos nebude žiadna plastika. Ale bude penový a červený, aby sa teraz mohli smiať úp...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2024 14:17