Poďme pekne po poriadku. Pre niektorých je marketingová stratégia obyčajná kampaň v médiách. Pre iných iba formálnym krokom na založenie firmy – od návrhu loga od kamaráta cez webstránku s textom o produktoch. Pre mnohých ďalších to znamená nahnať množstvo lajkov cez influencerov, prípadne PPC kampaň. Niektorí podnikatelia dokonca žijú v presvedčení, že ju nepotrebujú, nech už je čímkoľvek. Ale skúste sa nad tým zamyslieť hlbšie. Ste naozaj presvedčení, že vám môže biznis rásť aj bez premysleného postupu?
Čo to teda je?
Úprimne? Je to veľmi chúlostivá a vysoko interná záležitosť. Odpovedá totiž na veľa otázok, ktoré vám možno v prostredí biznisu ani nenapadli. Je to dokument, ktorý vysvetľuje, prečo ste tu, kto ste, kde ste a kam napríklad smerujete. Viete odpovedať aspoň na dve z nich?
Zostáva vám 85% na dočítanie.