StoryEditor

Biznismarketingová stratégia: Potrebujete ju aj vy?

13.12.2024, 12:19
  • Biznismarketingová stratégia, marketingová stratégia alebo BMS. Čo tento termín znamená a prečo by BMS mala byť pre váš biznis kľúčová?
  • V dnešnom dynamickom a preplnenom trhu nestačí mať len dobré produkty a služby. Musíte vedieť, ako ich efektívne prezentovať a doručiť svojim zákazníkom.
  • Veľa začínajúcich firiem však netuší, aký má cieľ. Ich cieľovou skupinou je celý svet. Cena produktov nezahŕňa všetky náklady. Značku tvorí iba logo a mohli by sme pokračovať...

Poďme pekne po poriadku. Pre niektorých je marketingová stratégia obyčajná kampaň v médiách. Pre iných iba formálnym krokom na založenie firmy – od návrhu loga od kamaráta cez webstránku s textom o produktoch. Pre mnohých ďalších to znamená nahnať množstvo lajkov cez influencerov, prípadne PPC kampaň. Niektorí podnikatelia dokonca žijú v presvedčení, že ju nepotrebujú, nech už je čímkoľvek. Ale skúste sa nad tým zamyslieť hlbšie. Ste naozaj presvedčení, že vám môže biznis rásť aj bez premysleného postupu?

Čo to teda je?

Úprimne? Je to veľmi chúlostivá a vysoko interná záležitosť. Odpovedá totiž na veľa otázok, ktoré vám možno v prostredí biznisu ani nenapadli. Je to dokument, ktorý vysvetľuje, prečo ste tu, kto ste, kde ste a kam napríklad smerujete. Viete odpovedať aspoň na dve z nich?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. december 2024 14:03