Vianoce sú najväčším sviatkom v roku a tomu musí zodpovedať aj poriadna vianočná reklama.
V období, kedy väčšina značiek stavia na sentimentálne emócie, a neváhajú zájsť až do klišé, COOP Jednota sa rozhodla pre úplne odlišný prístup. Ako sa hlavní hrdinovia, bača s honelníkom, mohli presvedčiť na vlastné uši, Vianoce s otravným spievajúcim kaprom rozhodne vybočujú zo zabehaného štandardu.
"Cieľ COOP Jednoty bol štandardne ambiciózny – odlíšiť sa nielen od konkurencie, ale tiež prekonať vlastné doterajšie vianočné reklamy. Ako svedčia pozitívne reakcie divákov na sociálnych sieťach, tento cieľ sa rozhodne podarilo naplniť," pochválila sa agentúra Jandl.COOP Jednota využila v novej vianočnej kampani spievajúceho kapra na komunikáciu svojej každoročnej vianočnej súťaže, v ktorej môžu zákazníci vyhrať skvelé výhry. Tento rok stačilo nakúpiť za 25 eur a súťažiaci bol zaradený do hry o krásny vianočný darček – nové auto a stovky nákupov.
Rovnako ako všetky doterajšie kampane COOP Jednoty s konceptom baču a honelníka, aj táto vznikla v reklamnej agentúre JANDL. Výrobu televízneho spotu zabezpečila agentúra prostredníctvom svojej internej produkčnej spoločnosti KIMONO Production.
Vizitka kampane:
Klient: COOP Jednota
Agentúra: JANDL
Producent: Kimono Production
Strategy Director: Jakub Kováč
Client Service Director: Rastislav Kuttner
Creative Team Leader: Karol Thiry
Head of Art: Pavel Gajdoš
Senior Copywriter: Ján Fajnor
Copywriter: Viliam Šedivý
Graphic Designer: Peter Bučan
Media Strategist: David Štefečka
Media Planner: Matej Macho
Media Planner: Simona Kanátová
Account Manager: Ladislav Fazekaš