Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA) pomenovala päť očakávaných výziev pre nový rok.
StoryEditor

Marketing v roku 2025: V TOP 5 trendoch sú retail médiá aj otázky okolo udržateľnosti

02.01.2025, 08:30
  • Svetová federácia zadávateľov reklamy (WFA) pomenovala päť očakávaných výziev pre nový rok. Každá má nielen globálny, ale aj lokálny dopad pre marketérov na Slovensku.
  • Retailové médiá rastú, ale nemali by sa stať jediným mediálnym kanálom v pláne inzerentov.
  • Marketéri budú musieť preukázať, že udržateľnosť je hnacou silou hodnoty.
  • Na obrátkach nabrali snahy o obmedzenie marketingu potravín.
  • Spoločnosti budú čoraz viac prehodnocovať svoje podnikové kultúry.
  • Sila značiek bude dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. 

1. Retailové médiá sa blížia k zrelosti

Retailové médiá sa budú výrazne rozširovať do šírky (keďže mediálny priestor ponúka viac poskytovateľov) aj do hĺbky (keďže poskytovatelia zvyšujú rozsah príležitostí). WFA sa domnieva, že trh dosiahne väčšiu vyspelosť, pretože sa čoraz viac prijímajú odvetvové normy a zlepšuje sa úroveň znalostí o trhu.

Prísnejšie predpisy o ochrane osobných údajov presúvajú pozornosť inzerentov na prvú stránku týchto komunikačných platforiem, čo značkám umožní efektívnejšie optimalizovať investície v rámci retailových médií.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 86% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. január 2025 10:12