Kaufland ako hlavný partner slovenského hokeja prináša chuť do hry počas celého roka, nielen v čase majstrovstiev sveta. Dôkazom toho bola aj posledná kampaň o pôvode legendárneho fajného kotlíkového guláša, ktorá pokračuje v štyroch nových skečoch. Tie vznikli pri príležitosti majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji hráčov do 20 rokov.
„Prvý spot v rámci kreatívneho konceptu z prostredia šaolinského chrámu bol o tom, ako Majster Kot-lee-K naučil Tomáša Starostu všetko, čo vie o guláši. Tentokrát sa garde otočilo a v krátkych skečoch sa dozvedáme, čo na revanš Starosta naučil Majstra o hokeji,“ hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.
„Humor nám v tomto prípade zabezpečila rečová a kultúrna bariéra medzi Majstrom Kot-lee-Kom a Tomášom Starostom. A aj napriek tomu, že sa skeče točia okolo hokeja, nakoniec aj tak vždy končíme poriadnym gulášom,“ dopĺňa Romana Kádeková, Copywriterka z THIS IS LOCCO. Spoty budú nasadené online.
Vizitka:
Klient: Kaufland Slovenská republika (Katka Sobotová, Ľubka Kubičková, Monika Goneková)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara
Copywriter: Martin Polakovič, Romana Kádeková
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica, Mária Vavrová
Strategy Director: Juraj Kováč
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS, spol. s r.o.
Réžia: Pavel Soukup