Cieľom CK Globtour je posilniť svoje postavenie na digitálnom trhu, zvýšiť internetové predaje a posilniť imidž značky. Výberového konania sa zúčastnili tri agentúry, pričom rozhodnutie o víťazovi bolo jednohlasné. „Víťazstvo v tomto tendri nás nesmierne potešilo, najmä preto, že viacerí členovia nášho tímu sú vášniví cestovatelia, a tak máme k tomuto segmentu skutočne blízko,“ uviedol stratég Libor Toporcer z Invelity. „Sme presvedčení, že kombinácia našich odborných skúseností a cestovateľských zážitkov pomôže značke nielen zvýšiť predaje, ale aj posilniť jej poznateľnosť na trhu a posunúť ju na novú úroveň.“
Ponúkli riešenie, ktoré presvedčilo
Cestovná kancelária Globtour bola spokojná nielen s precíznym splnením zadania tendra, ale aj s návrhom aktivít nad jeho rámec. „Navrhované činnosti nás veľmi milo prekvapili a už teraz vieme, že pre nás budú prínosné a efektívne,“ uviedol zástupca CK Globtour. „Radi by sme vyzdvihli konkrétne riešenie pre tvorbu produktových kreatív s aktuálnou cenou prostredníctvom automatizovaného nástroja. Toto je pre nás kľúčové najmä v letných mesiacoch, kedy sa ceny menia dynamicky a my potrebujeme flexibilné riešenia.“
Súčasťou návrhu agentúry Invelity bolo aj detailné cielenie na základe demografických údajov, sezónnosti a potrieb klientov. Medzi ich návrhy patrilo využitie emailových databáz, špecifické cielenie na rôzne vekové skupiny a záujmové segmenty, ako aj implementácia pokročilých reportov na sledovanie úspešnosti kampaní a odhaľovanie trendov.
Spolupráca bude dlhodobá
CK Globtour očakáva od tejto spolupráce dlhodobé partnerstvo, ktoré prinesie značke v digitálnom priestore nový rozmer. „Od začiatku sme cítili veľmi dobrú vzájomnú dynamiku, čo je pre nás pri výbere partnera kľúčové. Z tejto spolupráce sa veľmi tešíme a veríme, že spoločnými silami dosiahneme ambiciózne ciele,“ dodal zástupca CK Globtour.