TIPOS prišiel s prvou kampaňou v tomto roku.TIPOS
StoryEditor

TiPOS sa v novej kampani kreatívne hrá s momentom prekvapenia a explóziou radosti

24.01.2025, 13:11
Autor:
michmich

Národná lotériová spoločnosť predstavila novú kampaň s názvom „Žeby žreby“, v ktorej stavili na humor, a kreativitu. Hlavnou myšlienkou kampane je ukázať TIPOS žreby ako skvelý doplnok k akémukoľvek darčeku, ktorý dokáže povýšiť aj bežný dar na výnimočný zážitok.

TIPOS prichádza so sviežim a vizuálne pútavým pohľadom na svoje žreby ako na dokonalý darček pre každú príležitosť. Či už darujete drobnú pozornosť, nezabudnuteľný zážitok alebo veľkolepý dar, žreb od TIPOSu môže byť vždy skvelým doplnkom a spestrením. Prináša moment prekvapenia, ktorý všetkých rozosmeje a poteší. Kreatívny koncept kampane s názvom „Nečakané prekvapenie“ sa sústredil na vyjadrenie radosti a nadšenia, ktoré žreby prinášajú.

image

TIPOS prišiel s prvou kampaňou v tomto roku.

TIPOS
Hlavnou „hviezdou“ kampane je nový prémiový žreb Úspešný rok 2025, ktorý prináša nielen možnosť výhry, ale aj šancu spríjemniť akúkoľvek príležitosť. „Jedným z cieľov TIPOSu je ponúkať produkty, ktoré prinášajú radosť. Nová kampaň je súčasťou úspešného konceptu Žeby žreby a tentokrát prináša moment prekvapenia, ktorý poteší každého,“ uviedla Dana Senešiová, manažérka odboru marketingu žrebov a lotérií.

image

TIPOS prišiel s prvou kampaňou v tomto roku.

TIPOS
Najpútavejším prvkom kampane je efekt explodujúcich konfiet, ktoré sú vytvorené zo skutočných žrebov špeciálne pripravených pre tento účel. Efekt nie je výsledkom digitálnej postprodukcie, ale reálnou fyzickou akciou, ktorá dodáva kampani autentický charakter. Tento prvok navyše dokonale vystihuje hlavnú myšlienku kampane – nečakanú radosť v tom najneočakávanejšom momente.

image

Z príprav prvej tohtoročnej kampane TIPOSu. 

TIPOS
„V exekúcii sme opäť išli proti trendom rýchlej dynamiky strihov. Práve jednoduchá strihová skladba nám krásne podčiarkla pointu – humorne absurdnú, presne ako reálne explodujúce žreby, ktoré sa objavia vždy v ten najneočakávanejší moment v našom novom spote na žreb Úspešný rok 2025. Aj hercom sme to chceli uľahčiť, pretože nič nenahradí ich autentickú reakciu“, povedal Braňo Mladý, Associate Creative Director z kreatívnej agentúry MullenLowe GGK, s ktorou TIPOS spolupracuje.

image

TIPOS prišiel s prvou kampaňou v tomto roku.

TIPOS
Režisérske duo Novák & Nguyen spolu s produkciou Vrizzly vdýchli konceptu život a priniesli kampaň plnú humoru a vizuálneho kúzla. Spoločnosť TIPOS nakoniec svoju kampaň okomentovala nasledovne: "Vďaka precíznej práci konečný výsledok spĺňa všetky kritériá originality a kvality."

Vizitka kampane:

Klient: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s.

Agentúra: MullenLowe GGK

Associative Creative Director: Braňo Mladý

Strategist: Jana Kseničová

Copywriter: Mário Lapoš

Art Director: Braňo Mladý, Tamáš Bohuš, Rasťo Záležák

Réžia: Novák + Nguyen 

Unitaccountdirector: Patrik Stantien

Account manager: Soňa Dragúňová

Produkcia: VRIZZLY production

image

Z príprav prvej tohtoročnej kampane TIPOSu. 

TIPOS
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. január 2025 13:11