Akčná marketingová agentúra Kreativ Gang pustila prvé výsledky svojej práce do éteru. Prvý vizuál s názvom „Výpredaje“ môžete vidieť v offline aj online. Dokonale vystihuje čerstvý komunikačný koncept, ktorý vznikol pod taktovkou creative directora Petra Kubaľáka a art directora Rasťa Tupého.
Tvárou kampane je Miss Slovensko 2023, Daniela Vojtasová. Fotoprodukcia pre nákupné centrum Nivy sa konala koncom roka 2024, počas ktorej vznikli viaceré vizuály, ktoré sa postupne objavia v outdoorovej komunikácii aj na sociálnych sieťach.
Okrem prvého vizuálu s Danielou Vojtásovou, sa v podchode na Hodžovom námestí nachádza vizuál, ktorý poukazuje na rozmanitosť nákupného centra Nivy. Fotografie zobrazujú všetky funkcie, ktoré tu nájdete na jednom mieste: módu, gastro zónu, zelenú strechu, autobusovú stanicu a tržnicu.
Komunikačný koncept „Keď chcete viac… Toto sú Nivy“ je rovnako hravý a pestrý, ako nákupné centrum samotné. Cieľom kreatívy je odlíšiť sa od konkurencie a udržať si svoj jednoznačný rukopis naprieč rôznymi formátmi. Práve na tieto atribúty prihliada nový kreatívny komunikačný koncept.