Počas tridsiatich rokov médiá u nás zažili niekoľko dôležitých etáp, ktoré formovali ich aktuálnu podobu. Tento článok mapuje kľúčové momenty a trendy, ktoré ovplyvnili mediálnu krajinu za posledné tri dekády.
Na začiatku boli rádiá, nelegálne bilbordy a prvá súkromná televízia
Ešte pred vznikom Slovenska odštartovalo súkromné Fun Rádio a vo februári 1993 aj Twist. A popri nich lokálne rádiá, ktoré začali diverzifikovať ponuku obsahu a reklamy. Veľký rozmach medzitým zaznamenával print a určite si pamätáte Zlaté stránky ako hlavný zdroj informácií. Ulice začali zaplavovať bilbordy, ktoré poskytovali rýchly spôsob na získanie pozornosti. Reklamy v týchto rokoch boli často jednoduché, no účinné.
V tomto čase už pôsobili na trhu napríklad Akzent Media (od 1990), ktorá sa postupne pretransformovala do súčasnej Bigmedie, ISPA (1992) a Nubium (1993). Okrem overených poskytovateľov plôch sa však na Slovensk...
Zostáva vám 85% na dočítanie.