StoryEditor

Značky si stále myslia, že sa na Pintereste nič nedeje

14.02.2025, 10:42
  • Nízky budget aj konkurencia – slovenský Pinterest by podľa Kataríny Heribanovej z agentúry Media and Digital Services mohol byť pre značky vysnívaným komunikačným a predajným nástrojom, no mnohé sa stále nechopili príležitosti.
  • Dokážu značky na Pintereste aj predáva alebo je to len platforma, na ktorej hľadáme inšpiráciu? 
  • Ako zaujať publikum? Ktoré tipy a triky fungujú? 

Pinterest vnímam ako príjemný online priestor, do ktorého vždy rada vstupujem a rada sa v ňom zdržiavam. Súhlasí môj subjektívny pocit so všeobecným názorom väčšiny?

Niektorí Pinterest nazývajú digitálnou oázou, ktorá je vnímaná veľmi pozitívne. Spôsobené je to viacerými faktormi. Nenájdete tam vyhranené názorové diskusie, politické témy. Prevláda skôr harmónia. Algoritmus Pinterestu funguje inak. Absentuje tam to, čo na Facebooku alebo Instagrame vytvára negativitu a je to cítiť. Ľudia si sem chodia vytvárať ideálny priestor pre svoju budúcnosť a nechcú tam to nepríjemné. Aj šéf platformy sa vyjadril, že jej cieľom je budovať pozitivitu. Algoritmus sa vás snaží zaujať a priniesť vám to, čo vás môže urobiť šťastnými. Newsfeed vám preto ukazuje to, čo sa vám páči, nie výhradne aktuality.

Spomínate diskusie a komentáre. Čítajú ich vôbec ľudia na Pintereste?

Ak hovoríme o Slovensku, tak skôr nie. V zahraničí zvyknú interagovať najmä pri receptoch. Slovenský aj český Pinterest by som používateľsky oddelila od zvyšku sveta. V Amerike je to úplne o inom.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 82% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 14:48