Novou komunikačnou agentúrou JTI Slovensko je New School Communications.
StoryEditor

PR komunikáciu pre JTI bude robiť New School Communications

17.02.2025, 08:19
Autor:
redred
  • Od januára 2025 komunikáciu pre JTI Slovensko zabezpečuje agentúra New School Communications, ktorá uspela v tendrovom procese v jeseni 2024.
  • Pre JTI bude zabezpečovať komplexné kampane a komunikáciu s médiami či influencermi.
  • Cieľom spolupráce je posilňovať pozíciu JTI v kľúčových oblastiach biznisu a do stratégie integrovať kreatívne komunikačné koncepty.
  • Viac ekonomického a politického spravodajstva nájdete na HNonline.sk.

Agentúra, ktorú manažérsky vedie Gabriel Tóth - New School Communications - má za sebou úspešné obdobie. V priebehu jesene minulého roka uspela hneď v niekoľkých tendrových konaniach a získala tak nových klientov z rozličných odvetví. V rámci dlhodobej spolupráce sa bude po novom na slovenskom trhu starať o komunikáciu firmy JTI.

„Od septembra sme sa s tímom prakticky nezastavili. Do tohto tendru sme šli s veľkými očakávaniami, a ešte s väčším rešpektom. Mám nesmiernu radosť, že sa naše pohľady na komunikáciu stretli a klaplo to,“ hovorí Gabriel Tóth, CEO New School Communications. Cieľom je okrem iného posilniť značku Ploom a jej podiel na trhu.

Súčasťou spolupráce je aj komunikácia projektov spoločenskej zodpovednosti. JTI sa vo svojich iniciatívach zameriava na podporu viacerých oblastí, pričom kladie dôraz na pomoc sociálne znevýhodneným ľuďom a jednorodičovským rodinám, ktoré patria medzi najohrozenejšie skupiny. Okrem toho aktívne podporuje vzdelávanie a sociálnu inklúziu, čím prispieva k vytváraniu lepších podmienok pre jednotlivcov aj celé komunity.

Lýdia Valentová, Communication and CSR Manager JTI, si pochvaľuje celý výberový proces novej agentúry, v ktorom sa stretli mimoriadne dobré projekty. „Bola radosť sledovať kvalitu a nasadenie všetkých súťažiacich. Víťazný Gabrielov tím dokonale pochopil naše potreby a priniesol riešenia, ktoré boli nielen kreatívne a zaujímavé, ale predovšetkým realistické. Presvedčili nás svojou odbornou znalosťou, schopnosťou vnímať aktuálne trendy a silným tímom plným expertov. Od začiatku medzi nami panovala aj skvelá ľudská súhra, čo bolo pre nás rovnako dôležité,“ hovorí.

01 - Modified: 2025-02-06 11:39:54 - Feat.: 0 - Title: Slovak Telekom a T-Mobile na posilnení zamestnávateľských značiek spolupracuje s Triad Prague 02 - Modified: 2025-02-12 14:43:02 - Feat.: 0 - Title: Čerstvým víťazom tendra pre Pierre Baguette je THIS IS LOCCO 03 - Modified: 2025-01-17 08:17:54 - Feat.: 0 - Title: Malokarpatské múzeum v Pezinku dostalo novú vizuálnu identitu a web od Yolka Agency
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. marec 2025 23:36