Agentúra, ktorú manažérsky vedie Gabriel Tóth - New School Communications - má za sebou úspešné obdobie. V priebehu jesene minulého roka uspela hneď v niekoľkých tendrových konaniach a získala tak nových klientov z rozličných odvetví. V rámci dlhodobej spolupráce sa bude po novom na slovenskom trhu starať o komunikáciu firmy JTI.
Súčasťou spolupráce je aj komunikácia projektov spoločenskej zodpovednosti. JTI sa vo svojich iniciatívach zameriava na podporu viacerých oblastí, pričom kladie dôraz na pomoc sociálne znevýhodneným ľuďom a jednorodičovským rodinám, ktoré patria medzi najohrozenejšie skupiny. Okrem toho aktívne podporuje vzdelávanie a sociálnu inklúziu, čím prispieva k vytváraniu lepších podmienok pre jednotlivcov aj celé komunity.
Lýdia Valentová, Communication and CSR Manager JTI, si pochvaľuje celý výberový proces novej agentúry, v ktorom sa stretli mimoriadne dobré projekty. „Bola radosť sledovať kvalitu a nasadenie všetkých súťažiacich. Víťazný Gabrielov tím dokonale pochopil naše potreby a priniesol riešenia, ktoré boli nielen kreatívne a zaujímavé, ale predovšetkým realistické. Presvedčili nás svojou odbornou znalosťou, schopnosťou vnímať aktuálne trendy a silným tímom plným expertov. Od začiatku medzi nami panovala aj skvelá ľudská súhra, čo bolo pre nás rovnako dôležité,“ hovorí.