StoryEditor

Čerstvým víťazom tendra pre Pierre Baguette je THIS IS LOCCO

11.02.2025, 19:02
Autor:
redred

Obľúbená slovenská značka rýchleho občerstvenia prechádza dôležitým reštartom stratégie a komunikácie. Za svojho partnera si v tendri vybrala kreatívnu agentúru THIS IS LOCCO.

Pierre Baguette je úspešná a výrazne rastúca značka, ktorá expanduje do ďalších trhov a hľadá nové spôsoby, ako zasiahnuť svojich zákazníkov. Je známa tým, že pri výrobkoch si dáva záležať predovšetkým na čerstvosti a kvalitných surovinách.

S rovnakým dôrazom na kvalitu sa rozhodla pristúpiť aj ku komunikácii, ktorú plánuje po novom orientovať viac imidžovo. Ako svojho kreatívneho partnera si na túto výzvu zvolila agentúru THIS IS LOCCO.

„Som nesmierne nadšený, že sme získali klienta Pierre Baguette. Aj keď v marketingovej brandži je slovo ‘lovebrand‘ skoro zakázané vyslovať, pre mňa je to práve táto značka. Ich vášeň a nekompromisná kvalita, ktorú vkladajú do každého jedného produktu, sú pre nás obrovskou inšpiráciou. Spolupracovať s ľuďmi, ktorí skutočne veria v to, čo tvoria, a s nadšením posúvajú svoje produkty na novú úroveň, je niečo, čo posúva aj nás pri kreativite.“

„Pierre Baguette nám dáva možnosť pracovať so značkou, ktorá nielen prináša ľuďom chutné zážitky, ale aj aktívne buduje svoj príbeh. Vidíme v tejto spolupráci obrovský potenciál a veríme, že okrem krásnych nápadov prinesieme aj skvelé predajné výsledky. Lebo už teraz vidíme veľa príležitostí, ktorých sa dá chytiť,“ hovorí Daniel Vachuna, Head of Digital z THIS IS LOCCO.

„Danko to pekne zhrnul. Ja teda iba doplním, že o spoluprácu s Pierre Baquette sme sa uchádzali aj pred niekoľkými rokmi, a pamätám si, že už vtedy sme si povedali, že wow, toto je skvelé, čo dokázala značka zo Slovenska. Ubehlo niekoľko rokov a THIS IS LOCCO bude pomáhať Pierre Baquette nastaviť novú komunikačnú stratégiu. Teším sa na to,“ dopĺňa Rasťo Bahurinský, CEO agentúry THIS IS LOCCO.

Andrej Šmuro, konateľ spoločnosti uzatvára: „Pierre Baguette za posledné roky zažíva dynamický rast. Neustále inovujeme našu výrobu, prichádzame s novými produktami a zároveň sa zameriavame na vylepšenie našich predajných miest, aby sme zákazníkom priniesli ten najlepší možný zážitok z našich výrobkov.Veríme, že s agentúrou THIS IS LOCCO k nám prichádza silný kreatívny partner, s ktorým sa dokážeme ešte viac priblížiť našim súčasným aj novým spotrebiteľom. THIS IS LOCCO nás presvedčilo nielen pochopením našej stratégie, ale aj výnimočnými kreatívnymi riešeniami. Rovnako nás potešilo, že sme si ľudsky „sadli“ už od prvého stretnutia. Na novú spoluprácu sa veľmi tešíme.“

01 - Modified: 2025-02-10 10:39:29 - Feat.: 0 - Title: Značka Syrokrém po 15 rokoch oživuje komunikáciu. Zvolila si na to agentúru JANDL 02 - Modified: 2025-02-03 11:28:29 - Feat.: 0 - Title: THIS IS LOCCO sa tretím titulom Agentúra roka radí k najúspešnejším v histórii slovenskej reklamy 03 - Modified: 2025-02-04 13:02:37 - Feat.: 0 - Title: S agentúrou Kreativ Gang posúva nákupné centrum Nivy komunikáciu na dynamickejšiu vlnu 04 - Modified: 2025-02-06 11:39:54 - Feat.: 0 - Title: Slovak Telekom a T-Mobile na posilnení zamestnávateľských značiek spolupracuje s Triad Prague
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. máj 2025 12:37