Slovak Telekom a T-Mobile spolupracuje s Triad Prague.
StoryEditor

Slovak Telekom a T-Mobile na posilnení zamestnávateľských značiek spolupracuje s Triad Prague

06.02.2025, 12:37
  • Spoločnosti Slovak Telekom a T-Mobile CZ si pre spoluprácu na budovaní a riadení employer brand komunikácie vybrali agentúru Triad Prague.
  • Od konca roka 2024 tak spoločne pracujú na strategických aktivitách, ktoré dlhodobo podporia pozíciu zamestnávateľa na slovenskom aj českom trhu.

Vo výberovom konaní, ktoré prebehlo v októbri minulého roka a do ktorého boli prizvané tri agentúry, zaujal Triad vyhlasovateľov tendra svojou schopnosťou prinášať inovatívne a dlhodobo udržateľné riešenia.

„Vnímame, že v oblasti employer brandingu sa často opakujú podobné riešenia. Našou ambíciou bolo prísť s konceptom, ktorý sa vymyká bežným štandardom, je výrazný a zároveň autentický,“ vysvetľuje Petra Jankovičová, CEO Triad Prague.

Odvaha aj schopnosť empatie

Ľudskosť a rozmanitosť v rámci pracovného prostredia a možnosť rastu zamestnancov sú pre Slovak Telekom a T-Mobile naprieč trhmi zásadné. Už druhý rok tieto hodnoty firma ukazuje na Slovensku a v Česku prostredníctvom autentických výpovedí zamestnancov v kampaniach #SmeSamiSebou, ktoré sú založené na ľudskej a technologickej rozmanitosti.

„Aj keď nás verejnosť občas ešte vníma ako telekomunikačného operátora, v jadre sme technologická firma, ktorá stavia na inováciách a samozrejme v prvom rade na ľuďoch. Budovanie moderného a bezpečného pracovného prostredia, kde môžeme byť #SamiSebou, je pre nás kľúčové,“ hovorí Jitka Adámková, Chief HR Officer & Executive Board Member, Slovak Telekom a T-Mobile CZ. Zdôrazňuje tiež: „Sme si dobre vedomí hodnôt našej značky a všetkého, čo medzi ľuďmi reprezentuje. V rámci tejto zodpovednosti máme ale aj dostatok odvahy komunikovať tak, aby bola nielen zaujímavá, ale aby ľudí bavila.“

Schopnosť empatie a hlbokého porozumenia hodnotám klienta zo strany agentúrneho tímu Triadu zohrala vo výsledku tendra kľúčovú úlohu. „Takmer od začiatku sme cítili, že sme na jednej vlne – zdieľame nielen ochotu hľadať odvážne riešenia, ale aj celkový pohľad na dôležitosť employer brandingu,“ dodáva Petra Jankovičová. 

Agentúra Triad Prague predstavila v tendri škálovateľný koncept, ktorý má skutočný potenciál zaujať relevantné publikum. Podľa Petry Jankovičovej tím nepredstavil len štandardnú správu kanálov pre employer branding na sociálnych sieťach, ale výrazný a inovatívny prístup k značke zamestnávateľa. „Už v rámci analýzy toho, čo zamestnávatelia komunikujú, sme zistili, že väčšina využíva napríklad svoje online platformy – predovšetkým sociálne siete – ako prosté úložisko obsahu. Pri tom však zabúdajú na to najdôležitejšie – na branding. Pri pohľade na tento obsah totiž nemožno rozpoznať, o akú značku ide,“ uzatvára Jankovičová.

image

Triad Prague

Silný tím a znalosť oboch trhov

V prospech Triadu pri tendri hrala aj skladba agentúrneho tímu. Veľkou výzvou pre agentúry bola schopnosť pokryť popri českom aj slovenský trh. Employer branding Slovak Telekom a T-Mobile na oboch trhoch funguje a je riadený spoločne, hoci ide o dve odlišné značky.

„Výhodou Triad Prague je, že síce pôsobí v Česku, ale má slovenské korene a niekoľko kľúčových členov tímu pochádza zo Slovenska. Táto znalosť prostredia a kultúry bola citeľná hneď pri výberovom konaní,“ uvádza Michala Balajová, Employer Brand Leader, Slovak Telekom. „Pri employer brandingu, ktorý je v oboch krajinách rovnako dôležitý, je pre nás konzistentná komunikácia naprieč oboma trhmi kľúčová. A presne tento prístup sme našli v Triade – na jednej strane neotrelé nápady a na druhej rešpekt k brandu a našej kultúre,“ dodala.

„S employer brandingom máme dlhoročné skúsenosti, vrátane napríklad práce pre spoločnosť IKEA. Sme tak radi, že sa môžeme opäť zapojiť do tejto, pre nás veľmi obľúbenej časti budovania značiek. Navyše s klientom, s ktorým zdieľame podobné hodnoty, ako je pohľad na diverzitu, inklúziu, flexibilnú pracovnú dobu, možnosti rozvoja a ďalšie. Robíme to síce v rôznych mierkach, ale v dôsledku sme na jednej vlne,“ zhrňuje Petra Jankovičová.

01 - Modified: 2025-01-30 12:35:57 - Feat.: 0 - Title: PS:Digital je novou digitálnou agentúrou PENAMu 02 - Modified: 2025-02-04 13:02:37 - Feat.: 0 - Title: S agentúrou Kreativ Gang posúva nákupné centrum Nivy komunikáciu na dynamickejšiu vlnu 03 - Modified: 2025-01-17 08:17:54 - Feat.: 0 - Title: Malokarpatské múzeum v Pezinku dostalo novú vizuálnu identitu a web od Yolka Agency 04 - Modified: 2025-01-21 12:48:22 - Feat.: 0 - Title: Agentúra Invelity vyhrala tender na správu digitálnych kampaní pre cestovnú kanceláriu Globtour 05 - Modified: 2024-10-11 10:25:09 - Feat.: 0 - Title: Novou kreatívnou agentúrou značky Lunter je THIS IS LOCCO
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. marec 2025 14:32