StoryEditor

Najväčším míľnikom v marketingu je AI. Staré marketingové pravdy však stále platia

17.02.2025, 10:10
  • Podľa skúseného stratéga a kreatívca, spolumajiteľa agentúry TRIAD Martina Wosku, bolo posledné roky ťažšie ohúriť verejnosť digitálnou reklamou ako pred 15 rokmi. Až v súčasnosti táto schopnosť marketérov opäť ožíva vďaka AI.
  • V rozhovore pre Stratégie hovorí o vývoji digitálneho marketingu od čias, keď ešte neexistovali sociálne siete.
  • Príchod influencerov a Instagramu boli zlomové, no najväčším míľnikom dosiaľ je AI.
  • Viac článkov, ktoré zachytávaju tri dekády v marketingu, reklame a médiách na Slovensku nájdete v prílohe 30 rokov Stratégie, ktoré si môžete stiahnuť v PDF v tomto článku.

Začínali ste ako digitálna agentúra v čase, keď digitál takmer neexistoval. Od počiatku sa vám však darí držať s inováciami krok. Ako prebiehal prerod marketingu do dnešnej novej digitálnej doby?

V čase vzniku TRIAD-u pred 20 rokmi ešte neexistoval Facebook, k dispozícii bol YouTube, na ktorom ešte nebola platená reklama a celý digitál bol v plienkach. Nazývam to pirátske časy digitálneho marketingu. Mohli sme robiť, čo sme si zmysleli, neexistovala žiadna regulácia, obmedzenia.

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 94% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 08:25