Začínali ste ako digitálna agentúra v čase, keď digitál takmer neexistoval. Od počiatku sa vám však darí držať s inováciami krok. Ako prebiehal prerod marketingu do dnešnej novej digitálnej doby?
V čase vzniku TRIAD-u pred 20 rokmi ešte neexistoval Facebook, k dispozícii bol YouTube, na ktorom ešte nebola platená reklama a celý digitál bol v plienkach. Nazývam to pirátske časy digitálneho marketingu. Mohli sme robiť, čo sme si zmysleli, neexistovala žiadna regulácia, obmedzenia. Ľudia sa ľahko ohurovali, vytvárali sme si rôzne microsites a spôsoby, ako zapájať ľudí do kampaní. V tom čase sa rozbiehal používateľmi generovaný obsah. Odvtedy je digitálny marketing úplne iný a obrovskú časť z neho tvorí performance. V digitálnych médiách oveľa viac fičí video, influenceri. Digitálne vychytávky na ohurovanie verejnosti alebo špeciálny obsah, ktorý by si používatelia nevedeli vytvoriť sami, sú už minimálne. Aj keď s príchodom AI opäť ožívajú, no trochu inak. Digitálny marketing je však len jedna časť celého marketingového koláča.
Stíhajú agentúry na Slovensku držať krok s technologickými zmenami?
Napriek všetkým faktom a konotáciám, v ktorých na Slovensku pôsobíme, sme dosť kreatívny národ, na poli marketingu a technológií určite. Cítiť to v porovnaní s Českou republikou či ostatnými okolitými trhmi. Dokážeme držať krok so zahraničím, vznikajú tu veci, ktoré nikde inde mimo našich hraníc nevznikli, sú inovatívne, originálne a oceňované aj na medzinárodných súťažiach. Za uplynulých 2...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
Zostáva vám 85% na dočítanie.