Dnes sa oficiálne začína súboj o Agentúru roka 2025. Prvé body do tejto súťaže získala agentúra TRIAD. Na globálnej súťaži efektivity WARC dostala shortlist. Porota ocenila prácu CREATIVE FAST AID. Ide o aplikáciu, ktorá ponúka kreatívne riešenia pre značky aj neziskové organizácie. Používa sa na generovanie konceptov aj ako zdroj inšpirácie pre marketérov. Model vychádza z úspešných kampaní TRIADu a užívateľom prináša aj nápady s dôrazom na ESG témy.
To, či sa slovenskej agentúre podarí premeniť shortlist na jeden z kovov, prezradí porota 29. apríla. 13. mája budú vyhlásení držitelia Grand Prix. Budeme držať Triadu palce, aby minimálne zopakoval minuloročný úspech THIS IS LOCCO, ktorá vybojovala s prácou pre Heineken Zlatý bažant už nie je to, čo býval, skvelé striebro. Podrobne sme o tom písali v tomto článku.
WARC Awards fo Effectiveness sú ocenenia pre najlepšie kampane, ktoré ukazujú, ako stretegické myslenie vedie k efektívnemu vplyvu na značky a podnikanie. Päť regionálnych porôt zložených zo 74 expertov vybralo do užšieho výberu celkovo 130 kampaní z 26 krajín.