Komunikácia má poukázať na benefity práce v PSS a osloviť ľudí, ktorí by sa chceli stať expertmi na financovanie bývania.
„Buďte pri peniazoch,“ odkazuje PSS v novej náborovej kampani. Potenciálna obchodná zástupkyňa či obchodný zástupca môže byť pri peniazoch hneď dvakrát. Hravý dvojzmysel totiž láka na prácu v oblasti financovania bývania, ktorá je zároveň prostriedkom, ako si nadštandardne zarobiť. Cieľovou skupinou sú primárne mladí ambiciózni ľudia, ktorí si radi nastavujú vlastné pravidlá a chcú pracovať flexibilne.
„Pri tvorbe kampane sme nechceli ísť cestou generických sloganov a ilustračných fotiek. Stavili sme na autenticitu, reálne príbehy a vizuál, ktorý upúta a odlíši nás od ostatných. Značka PSS prechádza modernizáciou a práve takto chceme ukázať, že vieme osloviť novú generáciu profesionálov,“ hovorí Radoslav Mahút, riaditeľ úseku marketingu a digitálneho predaja PSS.„Pozícia obchodného zástupcu prináša viaceré benefity, ktoré dnes mladí ľudia považujú pri kariérnom rozhodovaní za kľúčové,“ hovorí Alexandra Kamenická, vedúca odboru značky a reklamy PSS. „Viac ako ktorákoľvek generácia si v práci cenia flexibilnú pracovnú dobu a možnosť pracovať vtedy, keď sa im to hodí. A práca obchodného zástupcu im presne toto umožňuje.“
Odkaz „Buďte pri peniazoch" rezonuje najmä na sociálnych sieťach a prostredníctvom hravých vizuálov predstavuje rôzne pracovné benefity. Farby PSS dopĺňa veľká typografia a nové farebné prvky, ktoré poukazujú na pestrosť práce obchodného zástupcu. Vizuál pochádza z dielne produkčnej spoločnosti Creative Visuals, ktoré pod taktovkou režiséra Dávida Máčaja pozdvihlo kampaň formálnym prevedením, dynamickým strihom a precíznymi stop motion efektami.
„V kampani používame výrazné farby a autentické tváre skutočných obchodných zástupkýň a zástupcov, ktorí pracujú pre Prvú stavebnú sporiteľňu,“ vysvetľuje Kamenická. „Spolu so sloganom Buďte pri peniazoch tvoria silný komunikačný mix, ktorý má potenciál prilákať nové talenty.“„Úspech na tejto pozícii nestojí len na predajných schopnostiach, ale aj na schopnosti budovať dôveru s klientmi. V PSS vytvárame prostredie, kde obchodní zástupcovia majú priestor na rast a reálne môžu ovplyvniť svoj príjem aj kariéru. Práve preto veríme, že kampaň osloví ľudí, ktorí sa chcú oprieť o silnú značku, no zároveň si zachovať slobodu v práci,“ hovorí Milan Baláž, riaditeľ obchodu PSS.
Okrem mladých ľudí sa kampaň zameriava aj na ďalšie cieľové skupiny, ktoré hľadajú príležitosť, ako si nadštandardne zarobiť a pritom pracovať podľa vlastných možností.
Vizitka kampane:
Klient: PSS, Prvá stavebná sporiteľňa
Riaditeľ úseku marketingu: Radoslav Mahút
Vedúci odboru značky a reklamy: Alexandra Kamenická
Brand manažér offline: Karin Čechová
Brand manažér online: Barbora Čajková
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Strategy Planner: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Creative Director: Peter Hrevuš
Art Director: Peter Hrevuš, Daniel Spišiak
Copywriter: Vlado Janček, Marek Suchitra
Social Media Manager: Marek Suchitra
Account Director: Petra Lukáčová
Account Manager: Veronika Poláková
Account Executive: Lukáš Konečný
Produkcia: Creative Visuals
Režisér: Dávid Máčaj
Mediálna agentúra: Initiative