Kaufland oslavuje 25 rokov prekvapivou kampaňou.Kaufland
StoryEditor

Kaufland oslavuje 25 rokov nevšednou kampaňou. Stavili na zaujímavú vizualitu

25.04.2025, 10:37
Autor:
michmich

O réžiu hero spotu z dielne THIS IS LOCCO sa postaral Petr Dvořák v produkcii Reverse Films.

Dvadsaťpäť rokov Kauflandu, to je cesta… Týmito slovami sa začína imidžový spot Kauflandu, ktorého úlohou je odkomunikovať ďalší veľký míľnik v histórii reťazca na Slovensku. A cesta nie je iba leitmotív voice overu, ale aj základným vizuálnym princípom. Spolu s kamerou sa rútime vpred a striedame prostredia, ktoré reprezentujú kľúčové benefity, s ktorými si za tie roky ľudia Kaufland spájajú.

„Zadanie nám nedovoľovalo rozvinúť príbeh, keďže malo ísť o prierez tým najdôležitejším, čo už Kaufland 25 rokov ponúka zákazníkom. Stavili sme preto na vizualitu a emóciu. Divák by si mal nielen odniesť informáciu o výročí, naším cieľom bolo strhnúť ho na spoločnú cestu a navnadiť ho na to, aby sa aj on stal súčasťou sveta čerstvosti, slovenských výrobkov a výhodných ponúk,hovorí Martin Polakovič, Associate Creative Director z THIS IS LOCCO.

Imidžový spot k našej 25-ročnej ceste odzrkadľuje víziu, s ktorou sme vstupovali na slovenský trh – ponúknuť zákazníkom široký sortiment a výhodné ceny. Z diskontného predajcu sme sa postupne vypracovali na moderný obchod, ktorý sa prispôsobil potrebám trhu aj zákazníkov, a to je našou ambíciou aj do budúcna,“ dodáva Nikoleta Lörincová, vedúca úseku komunikácie, Kaufland Slovenská republika.

Spot sa výrazne odlišuje od komunikácie Kauflandu, ktorá obyčajne stavia na humore a zaujímavých charakteroch. Nejde však o zmenu komunikácie, práve naopak – keďže ide o výnimočnú udalosť 25 rokov Kauflandu na Slovensku, spot má aj v tomto zmysle vyniknúť oproti doterajším spotom.

Súčasťou kampane sú okrem hero spotu a rôznych ďalších kratších formátov aj kľúčový vizuál a rozhlasový spot.

Kaufland oslavuje 25 rokov prekvapivou kampaňou.

Vizitka kampane: 

Klient: Kaufland Slovenská republika (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Baška Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Strategy Director: Juraj Kováč

Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Dominik Mičuda

Copywriter: Martin Polakovič, Michal Roháček, Romana Kádeková

Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica, Majka Vavrová

Produkcia: Revers Films

Réžia: Petr Dvořák

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2025 10:37