ADMA.ADMA
StoryEditor

ADMA otvára brány novým členským agentúram

30.04.2025, 11:17
Autor:
michmich

Asociácia digitálnych marketingových agentúr spúšťa prijímací proces a už po dvanástykrát otvára brány novým členom. Digitálne, špecializované a digitálne mediálne agentúry pridajte sa do zoskupenia TOP digitálnych agentúr na Slovensku.

ADMA má aktuálne 27 členov, medzi členské agentúry patria: Basta digital, Content Fruiter, CORE4 Advertising, DASE, Digiline, Diorama, Elite|Monday Lovers, Hype, Invelity, Istropolitana Ogilvy, Lighting Beetle, MullenLowe GGK, NetSuccess, oh my DOT, Ponyhouse, Promiseo, PS: Digital, Publicis Groupe, RIESENIA, SCR interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility, ZARAGUZA a Zenith Media. Minulý rok sa pridali agentúry DASE a Istropolitana Ogilvy.

,,ADMA z roka na rok rastie a získava na sile, čoho výsledkom je aj široké spektrum tém a projektov, ktoré zastrešujeme. Organizujeme súťaž digitálneho marketingu Digital PIE, podieľame sa na vytváraní rebríčkov Digitálnej agentúry roka, spustili sme podcast ADMA & Kiavčin, ktorý reaguje na výzvy v reklamnej brandži, vzdelávame študentov na univerzitách aj prostredníctvom nášho vlastného ADMA predmetu, ktorý plánujeme rozšíriť na ďalšiu z partnerských univerzít, realizujeme interné prieskumy a mnoho ďalších zaujímavých a prínosných projektov. Ďalšia posila do ADMA sa rovná ďalšie projekty, prostredníctvom ktorých budeme môcť spoločne formovať digitálny trh a podnikateľské prostredie na Slovensku. Prihláste sa a príďte sa ukázať,“ pozýva nových členov prezident ADMA, Rasťo Bahurinský. 

Prečo sa pridať k ADMA?

Hlavným poslaním ADMA je kontinuálne zvyšovať úroveň digitálneho marketingu na Slovensku. Vďaka prostriedkom a kontaktom asociácie vzájomne vzdeláva členov a ich klientov, a tiež zdieľa vedomosti o digitálnom marketingu študentom, začínajúcim marketérom a širokej verejnosti. Zároveň sa snažia zlepšovať podmienky pre rozvoj digitálnej reklamy na Slovensku, čo sa im podarilo aj pri týmto aktivitách:

Čo prinášajú benefity členstva v ADMA?

Každá členská agentúra získa možnosť aktívne ovplyvňovať digitálny trh na Slovensku, podieľať sa na formovaní stratégie asociácie, ako aj na aktuálnych témach a výstupoch. Zároveň sa môže prezentovať na trhu pod silnou značkou ADMA. Zároveň získa možnosť a priestor prednášať na konferenciách, ktorých je ADMA partnerom, ako aj na jej vlastných podujatiach.

Ako sa stať členom asociácie?

Žiadosť o členstvo podáte prostredníctvom prihlášky na webe ADMA. Deadline prihlásenia do výberového konania pre členstvo v ADMA je do nedele 11. mája 2025 (vrátane). Po podaní prihlášky nasleduje prezentácia pred valným zhromaždením ADMA. Agentúry, ktoré budú schválené členmi asociácie, budú prijaté a pridajú sa k zoskupeniu TOP slovenských digitálnych agentúr.

Stanovy a kompletné podmienky pre prijatie do ADMA nájdete TU. Ďalšie podrobnejšie informácie dostanete aj na kontaktnej emailovej adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..

"Budeme sa tešiť na vaše žiadosti a možno už onedlho budeme digitálny trh na Slovensku budovať spolu!" zakončili motivačne ADMA. 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. máj 2025 10:06