ADMA má aktuálne 27 členov, medzi členské agentúry patria: Basta digital, Content Fruiter, CORE4 Advertising, DASE, Digiline, Diorama, Elite|Monday Lovers, Hype, Invelity, Istropolitana Ogilvy, Lighting Beetle, MullenLowe GGK, NetSuccess, oh my DOT, Ponyhouse, Promiseo, PS: Digital, Publicis Groupe, RIESENIA, SCR interactive, Socialists, THIS IS LOCCO, TRIAD Advertising, ui42, Visibility, ZARAGUZA a Zenith Media. Minulý rok sa pridali agentúry DASE a Istropolitana Ogilvy.
,,ADMA z roka na rok rastie a získava na sile, čoho výsledkom je aj široké spektrum tém a projektov, ktoré zastrešujeme. Organizujeme súťaž digitálneho marketingu Digital PIE, podieľame sa na vytváraní rebríčkov Digitálnej agentúry roka, spustili sme podcast ADMA & Kiavčin, ktorý reaguje na výzvy v reklamnej brandži, vzdelávame študentov na univerzitách aj prostredníctvom nášho vlastného ADMA predmetu, ktorý plánujeme rozšíriť na ďalšiu z partnerských univerzít, realizujeme interné prieskumy a mnoho ďalších zaujímavých a prínosných projektov. Ďalšia posila do ADMA sa rovná ďalšie projekty, prostredníctvom ktorých budeme môcť spoločne formovať digitálny trh a podnikateľské prostredie na Slovensku. Prihláste sa a príďte sa ukázať,“ pozýva nových členov prezident ADMA, Rasťo Bahurinský.
Prečo sa pridať k ADMA?
Hlavným poslaním ADMA je kontinuálne zvyšovať úroveň digitálneho marketingu na Slovensku. Vďaka prostriedkom a kontaktom asociácie vzájomne vzdeláva členov a ich klientov, a tiež zdieľa vedomosti o digitálnom marketingu študentom, začínajúcim marketérom a širokej verejnosti. Zároveň sa snažia zlepšovať podmienky pre rozvoj digitálnej reklamy na Slovensku, čo sa im podarilo aj pri týmto aktivitách:
- súťaž v digitálnom marketingu Digital PIE
- prestížny rebríček Digitálna agentúra roka
- podcast ADMA x Kiavčin, ktorý reaguje na výzvy v marketingovej brandži
- ADMA predmet na KAMAKO UK v Bratislave
- pravidelná účasť na konferenciách a vzdelávacích eventoch
Čo prinášajú benefity členstva v ADMA?
Každá členská agentúra získa možnosť aktívne ovplyvňovať digitálny trh na Slovensku, podieľať sa na formovaní stratégie asociácie, ako aj na aktuálnych témach a výstupoch. Zároveň sa môže prezentovať na trhu pod silnou značkou ADMA. Zároveň získa možnosť a priestor prednášať na konferenciách, ktorých je ADMA partnerom, ako aj na jej vlastných podujatiach.
Ako sa stať členom asociácie?
Žiadosť o členstvo podáte prostredníctvom prihlášky na webe ADMA. Deadline prihlásenia do výberového konania pre členstvo v ADMA je do nedele 11. mája 2025 (vrátane). Po podaní prihlášky nasleduje prezentácia pred valným zhromaždením ADMA. Agentúry, ktoré budú schválené členmi asociácie, budú prijaté a pridajú sa k zoskupeniu TOP slovenských digitálnych agentúr.
Stanovy a kompletné podmienky pre prijatie do ADMA nájdete TU. Ďalšie podrobnejšie informácie dostanete aj na kontaktnej emailovej adrese Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
"Budeme sa tešiť na vaše žiadosti a možno už onedlho budeme digitálny trh na Slovensku budovať spolu!" zakončili motivačne ADMA.