Finlandia vodka oslovuje mladú generáciu novou sviežou kampaňou.Finlandia
StoryEditor

Finlandia vodka oslovuje generáciu mladých novou sviežou kampaňou

05.05.2025, 11:46
Autor:
michmich

Kampaň reaguje na rastúci trend zodpovednej a hodnotovo orientovanej konzumácie alkoholu. Režíroval ju Max Siedentopf, držiteľ ceny Emmy a kľúčový kreatívny spolupracovník značky Gucci, ktorý do kampane vniesol svoj originálny rukopis, nadhľad a humor.

Prémiová značka nápojov Finlandia Vodka spustila novú globálnu kampaň zameranú na oslovenie mladších dospelých na Slovensku a v Česku. Kampaň reaguje na rastúci trend zodpovednej a hodnotovo orientovanej konzumácie alkoholu.

image

Finlandia vodka oslovuje mladú generáciu novou sviežou kampaňou.

Finlandia
Zo zistení The Future Laboratory vyplýva, že mladšia generácia sa čoraz viac snaží vymaniť z neustáleho zhonu a zaneprázdnenosti a nájsť si čas a priestor na bezstarostné potešenie. Na základe toho vznikol slogan „It‘s Soooooo Fine“, ktorý má dvojitý význam. Kampaň oslavuje nielen nenútené chvíle radosti, ktoré Finlandia prináša, ale aj jedinečný charakter tohto nápoja – je to jediná vodka, ktorá je jemná a vďaka fínskemu „polnočnému slnku“ hladká ako hodváb.

Hravá kampaň, vytvorená v spolupráci sDDB Paris, zachytáva svet plný tepla, farieb a osobitosti, v ktorom potešenie tvorí jadro celého príbehu. Kampaň režíroval Max Siedentopf, držiteľ ceny Emmy a kľúčový kreatívny spolupracovník značky Gucci, ktorý do kampane vniesol svoj originálny rukopis, nadhľad a humor.

image

Finlandia vodka oslovuje mladú generáciu novou sviežou kampaňou.

Finlandia
V kampani sa objavujú výstredné postavy, ktoré si užívajú všestrannosť vodky v nezvyčajných situáciách (bez nočných klubov či barov v okolí) a pozývajú do sveta, v ktorom neexistujú „zakázané radosti, iba zlá spoločnosť“. Inšpirujú ľudí, aby si užívali chvíle potešenia po svojom – napríklad tak, že si „do svojej vodky pridajú gumových medvedíkov“ – pretože „It‘s Soooooo Fine“.

360-stupňová marketingová kampaň Finlandie bola spustená 28. apríla v Česku a na Slovensku naprieč rôznymi kanálmi vrátane televízie, vonkajšej reklamy, digitálnych médií, sociálnych sietí a on/offtrade aktivácie. V Bratislave bude tri mesiace jazdiť električka s polepom „It‘sSooooooFine“ a kampaň sa objaví aj na rôznych prezentačných miestach. Uvedená bude zároveň aj v ďalších krajinách po celom svete.

Finlandia, vyrábaná výhradne vo Fínsku, patrí medzi najpredávanejšie vodky na Slovensku. „Finlandia je vodka s dlhou históriou a silným záväzkom ku kvalite. Naším cieľom je posilniť vnímanie značky Finlandia ako prémiovej a vybudovať silnejší emocionálny vzťah s novou generáciou dospelých spotrebiteľov. Vieme, že mladí ľudia vyhľadávajú chvíle plné radosti a zážitky, ktoré môžu zdieľať s ostatnými. Súčasťou týchto chvíľ môže byť aj jedinečná chuť vodky Finlandia,“ uviedla k uvedeniu kampane globálna marketingová riaditeľka značky Olena Klymenchuk a dodala: „Predstavujeme nový, svieži koncept značky, ktorý osloví široké publikum a prirodzene zapadne do súčasného kultúrneho kontextu. Sme hrdí na fínsky pôvod a konzistentnú kvalitu, ale touto kampaňou dávame značke novú autentickú tvár.“

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. máj 2025 11:46