„Túto súťaž sme nevnímali len ako výber agentúry, ale ako hľadanie partnera, s ktorým si ľudsky aj hodnotovo sadneme a ktorý nám pomôže rozprávať príbehy ZSSK novým jazykom – modernejším, prístupnejším, no stále pravdivým. Tím THIS IS LOCCO nás presvedčil energiou, záujmom aj pochopením pre zložitosť toho, čo robíme. Verím, že spolu dokážeme vytvoriť silné a inšpiratívne kampane, ktoré ľuďom ukážu, prečo má zmysel cestovať vlakom,“ hovorí Jana Pôbišová, riaditeľka odboru komunikácie ZSSK.
„Zároveň ďakujem agentúre MUW Saatchi & Saatchi za spoluprácu v predchádzajúcich rokoch. Pomohli komunikácii a kampaniam ZSSK a priniesli viaceré kvalitné výstupy – vrátane minuloročnej úspešnej náborovej kampane Držíme Slovensko v pohybe, ktorá sa stala prirodzenou súčasťou našej komunikácie."
„Robiť komunikáciu Železničnej spoločnosti Slovensko je taký malý sen kreatívca. S vlakovou dopravou sa spája mnoho pekných emócií, má svoje špecifiká a unikátne výhody, na ktorých sa dajú krásne stavať kreatívne nápady… a kto by sa v detstve nehral s vláčikmi? Zároveň je to aj veľká výzva vzhľadom na zlý sentiment, ktorý si táto doprava na Slovensku so sebou historicky nesie. Aj preto sa celý náš tím na túto značku od začiatku veľmi tešil a myslím, že to bolo cítiť počas celého tendra. S klientom sme si jednoducho sadli a čoskoro uvidíte prvé spoločné výstupy,“ vraví Juraj Kováč Creative & Strategy Director THIS IS LOCCO.
„Že sa dá pripraviť kreatívna a zároveň úspešná komunikácia v tomto segmente, dokazuje množstvo kampaní zo sveta. A rozhodne aj my máme len tie najvyššie ambície. Je to náročný segment s náročným zákazníkom, ktorým je v podstate celá spoločnosť. Je teda pre nás veľkou výzvou pripraviť a nastaviť komunikáciu tak, aby sme oslovili a zasiahli celú cieľovú skupinu. Tešíme sa na to a ďakujeme klientovi za dôveru,“ dopĺňa Rasťo Bahurinský CEO THIS IS LOCCO.