Podľa prieskumov LinkedIn je až 87 percent kvalifikovaných pracovníkov z generácie Z ochotných opustiť svoje zamestnanie, ak hodnoty novej spoločnosti budú viac zodpovedať ich vlastným presvedčeniam. Podobný trend pozorujeme aj u mileniálov, kde takmer 9 z 10 pracovníkov uprednostní prácu v prostredí, ktoré je v súlade s ich hodnotami. U generácie X je to 7 z 10. Tieto údaje zdôrazňujú, aký význam majú firemné hodnoty pre súčasných zamestnancov.
Dôležitosť firemných hodnôt
Firmy dnes musia nielen deklarovať svoje hodnoty v oblasti spoločenskej zodpovednosti a ESG, ale aj zabezpečiť, aby tieto princípy žili v každodennom pracovnom prostredí. Správnu motiváciu zamestnancov možno dosiahnuť prostredníctvom autentickej internej komunikácie, pomocou konkrétnych motivačných nástrojov a v neposlednom rade ja vďaka lídrom, ktorí idú príkladom. Natália Tomeková z O2 Slovakia zdôrazňuje, že správne n...
Zostáva vám 85% na dočítanie.