Privítajte Infimeo. Smart batériové úložisko, ktoré prináša moderné riešenie hospodárenia s elektrickou energiou pre domácnosti, ale aj malé a stredné podniky. Ako každý nový produkt, aj Infimeo čelí veľkej výzve presadenia sa na trhu. Preto bolo potrebné vymyslieť šikovnú launchovaciu kampaň, ktorá odprezentuje a najmä priblíži verejnosti novú technológiu.
Ešte vo februári vyhlásila spoločnosť FUERGY Industries tender na kreatívnu agentúru, do ktorého prizvala niekoľko súťažiacich. Víťazný koncept Veštba pripravila reklamná agentúra Le Club Créative.
„Ide o zložitý produkt a tému energetiky, v ktorej sa bežný spotrebiteľ až tak neorientuje. Preto sme museli vymyslieť koncept, ktorý dokáže vysvetliť fungovanie tejto inovatívnej technológie, ale nezahltí technickými informáciami. Práve preto sme chceli odľahčiť komunikáciu, priniesť do kampane humor a sme veľmi radi, že klient to cítil rovnako,” hovorí CEO agentúry Nikoleta Pfefferová.
Kreatívny koncept je zosobnený postavou najznámejšieho slovenského veštca, ktorý dokáže pracovať s energiami a poradiť tým, ktorí potrebujú pomoc. Tejto role energetického guru sa perfektne zhostil herec a humorista Michal Kubovčík. S prvotným nápadom zapojiť ho prišiel kreatívny riaditeľ Filip Nemec: „Najlepšie nápady prichádzajú vždy, keď ich najmenej čakáte. A tak to bolo aj teraz. Keď sme začali uvažovať o energiách a spojili sme si to s veštením z energetickej gule, už to išlo samo. Kto iný by mohol veštiť o tak zložitej téme s úplnou ľahkosťou. Okrem toho už máme jednu spoluprácu s Miškom Kubovčíkom za sebou a vedeli sme, že on tomu pridá dokonalú koncovku. Na finálny výsledok sme veľmi hrdí a ďakujeme klientovi FUERGY za prejavenú dôveru pri celom procese.”
Výsledkom kampane je séria spotov, kľúčových vizuálov a krátkych reelsov, ktoré postupne počas roka uzrejú svetlo sveta. Kampaň je rozdelená podľa konkrétnych benefitov a výhod, ktoré chcel klient odkomunikovať. Jeden hovorí o udržateľnosti v energetike, druhý prezentuje samotný produkt a jeho fungovanie, a tretia linka je určená vyslovene pre malé a stredné podniky. Profesionálnu produkciu sa nám podarilo zaistiť v štúdiu 727 pod režisérskou taktovkou Juraja Štepku. Na výrobe sa podieľal štáb zložený z viac ako 30 ľudí.
K celému procesu sa vyjadrila aj Miroslava Kozárová, senior brand manager spoločnosti FUERGY: „Infimeo vnímame ako smart, inovatívne a priam až revolučné riešenie, ktoré umožňuje aktívnu účasť menších odberateľov na energetickom trhu, pomáha znižovať náklady na energie a zvyšovať využitie obnoviteľných zdrojov. Značka Infimeo má už vo svojej DNA zakódovaný odvážny a netradičný postoj k svetu, ktorý chce meniť k lepšiemu. Preto sme hľadali výrazný a odlíšiteľný spôsob komunikácie, ktorý by tak značku, ako aj produkt pomohol uviesť do života. Jednoznačne ho v tendri priniesla agentúra Le Club Créative. Spoločná príprava komunikácie bola rovnako zábavná, ako jej samotný obsah. Ďakujeme agentúre a všetkým tvorcom za skvelú spoluprácu. Samozrejme, ďakujeme Michalovi Kubovčíkovi alias Hessovi Jašterákovi, vďaka jeho „veštbám“ vidíme jasnú budúcnosť nielen v energetike.“
Vizitka kampane
Klient: Fuergy
Produkt: INFIMEO
Zadávateľ: Miroslava Kozárová, Terézia Šulková, Filip Juráš
Agentúra: Le Club Créative
Kreatívny koncept: Veštba
Kreatívny riaditeľ: Filip Nemec
Stratég: Nikoleta Pfefferová
Art Director: Filip Nemec
Set Design: Šimon Baranec
Copywriters: Nikoleta Pfefferová, Michal Kubovčík
Account manager: Jakub Hruška
Produkcia: Notes Production
Režisér: Juraj Štepka
Kamera: Juraj Chlpík
Kostýmy: Eva Rácová
Zvuk: Bajko sound production
Postprodukcia: Studio 727/Le Club Créative
Foto & Making of: Tibor Kuna