StoryEditor

Marek Mrázik: Hmla okolo ESG sa vyčistila, agentúry riešia profitabilitu a efektivitu

03.06.2025, 11:05
  • Ľudia v agentúrach sa boja, že prídu o prácu a agentúry, že prídu kvôli AI o biznis. 
  • Zakladateľ ALLFRED.IO sa zúčastnil v Londýne na konferencii GYDA summit, kde sa stretávajú zväčša majitelia agentúr a zdieľajú svoje problémy aj know how. 
  • Čo urobí AI so silou agentúr - budú mať výhodu veľké siete, pretože majú skvelé tooly alebo sa im práve vďaka umelej inteligencii malé agentúry priblížia? 
  • Rozhovor s CEO ALLFRED.IO Marekom Mrázikom nájdete už teraz vo všetkých podcastových platformách. Najnovšia epizóda podcastu OK360°je už k dispozícii. 

 

„AI už dávno zobrala robotu ľuďom. Z marketingu zmizlo asi 20 percent jobov, aj keď to u nás ešte nevidíme," hovorí CEO c Founder Allfred Marek Mrázik. Spolu s kolegami z Devín bandu a Triadu sa zúčastnil GYDA summitu v Londýne, ktorý pravidelne združuje lídrov digitálnych a marketingových agentúr. Tí spoločne riešia, ako posunúť svoj biznis na vyššiu úroveň.

GYDA je relatívne malá akcia, ktorá nie je o trendoch, ale viac o procesoch a praktickom fungovaní agentúr. Na summite sa stretávajú zväčša majitelia alebo lídri agentúr a vládne na ich otvorená atmosféra. „Tento rok bol do veľkej miery AI, ktorá dominovala. Pred dvomi rokmi bola téma ESG a agentúry riešili, ako byť certifikované či udržateľné. Teraz to nie je téma, je to až bullshit. Vyčistila sa hmla a rieši sa profitabilita a efektivita." 

Väčšina zástupcov agentúr podľa Mrázika priznáva, že ľudia sa boja, že stratia prácu a agentúry, že stratia svoj biznis. „Najväčšou bariérou AI sú ľudia. Nemajú čas a kapacity testovať si inovácie." Ďalším problémom je, že agentúry nemajú plán, ako implementovať AI do svojich procesov a stratégií. 

V podcaste OK360°sa dozviete:

  • Prečo prestala byť ESG témou agentúr?
  • Aké problémy riešia svetové a slovenské agentúry?
  • Prečo AI zvýhodňuje malých Dávidov voči veľkým Goliášom?

 

01 - Modified: 2025-11-18 11:54:57 - Feat.: - Title: Jozef Lipa: Je to strašidelné, ale zároveň sa teším, čo nám ešte AI do reklamnej produkcie prinesie 02 - Modified: 2025-10-11 06:00:00 - Feat.: - Title: Zlatý klinec je oslava kreativity, ale bez vyladených procesov a fungujúceho tímu by sa na tom robilo ťažko 03 - Modified: 2025-09-25 10:48:01 - Feat.: - Title: FUN rádio sa poslucháčom pripomína novou kampaňou: Zapni hity, zapni FUN 04 - Modified: 2025-09-08 09:52:37 - Feat.: - Title: Denisa Pernicová a jej agentúra Pulzari: Našim špecifickým know how bude strategický biznisový pohľad 05 - Modified: 2025-07-30 09:20:09 - Feat.: - Title: Keď sa spojí energia a kreativita: Slovenské elektrárne si vybrali TRIAD
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 05:32