Značky PRETO Ryba Žilina a PRETO Radoma prechádzajú komplexným rebrandingom.
StoryEditor

Ryba Žilina si pre rebranding vybrala brandingovú agentúru GALTON Brands

09.06.2025, 13:31
Autor:
redred

Značky PRETO Ryba Žilina a PRETO Radoma, ktoré patria do portfólia spoločnosti Ryba Žilina, prechádzajú komplexným rebrandingom.

Značky PRETO Ryba Žilina a PRETO Radoma, ktoré patria do portfólia spoločnosti Ryba Žilina, prechádzajú komplexným rebrandingom. Celé portfólio produktov žilinského výrobcu lahôdok vystupuje od júna 2025 pod novou integrovanou značkou s názvom RADOMA. Rebranding zastrešuje agentúra GALTON Brands, ako víťaz tendra.

„K zmene pristupujeme s veľkým rešpektom k tomu, čo Ryba Žilina počas desaťročí vybudovala. Všetko podstatné – receptúry, výroba, kvalita – ostáva. Zmenou značky reagujeme na potrebu zrozumiteľnejšej komunikácie, silnejšej identity a vyššej prehľadnosti pre zákazníka,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti Michal Britvík.

Rebranding s rešpektom k minulosti a ambíciou do budúcnosti

Názov RADOMA vychádza z historického mena jednej z pôvodných značiek a odkazuje na radosť z jedla a spoločne strávených chvíľ. Receptúry ani výrobný závod sa nemenia, produkty sa naďalej vyrábajú v Žiline. Značka RADOMA má ambíciu stať sa silným hráčom v retailovom aj digitálnom prostredí, osloviť nových zákazníkov a pripraviť sa na ďalší rozvoj produktového portfólia.

Komplexný proces rebrandingu v réžii GALTON Brands

Agentúra GALTON Brands zastrešuje celý proces od analytickej fázy, cez vytvorenie nového loga a vizuálnej identity, až po komunikačnú stratégiu a realizáciu kampaní v online aj offline prostredí. Pokrýva pritom výstupy nielen pre externú, ale aj pre internú komunikáciu.

image

Značky PRETO Ryba Žilina a PRETO Radoma prechádzajú komplexným rebrandingom.

„K rebrandingu pristupujeme citlivo. Ryba Žilina je spoločnosť s bohatou históriou a jej výrobky sú ľahko rozpoznateľné spotrebiteľmi aj vďaka obalovému dizajnu. Verní zákazníci odteraz vedia, že Treska zo Žiliny je RADOMA. Na chuti sa nič nemení. Vytvorili sme identitu značky, ktorá je moderná, praktická a má potenciál osloviť a zaujať nových spotrebiteľov. Týmto kladieme pevné základy budovania jednej silnej značky s jednotnou víziou a širokým produktovým portfóliom. Rebranding tak dostáva obchodný aj komunikačný zmysel,“ dodáva Karol Hollosy, COO GALTON Brands.

Kto sú GALTON Brands?

GALTON Brands je brandingová agentúra zameraná na budovanie značiek, tvorbu stratégie, audiovizuálnej a verbálnej identity, ako aj na zastrešenie komunikácie a mediálneho plánovania. Využíva vlastný metodologický prístup Inside Out, ktorý kladie dôraz na autenticitu a stratégiu značky vychádzajúcu zvnútra organizácie.

Medzi klientov agentúry patria významné značky z oblasti FMCG, služieb, B2B aj verejného sektora. Rebranding pre spoločnosť Ryba Žilina potvrdzuje schopnosť GALTON Brands zvládnuť komplexné projekty s vysokým reputačným dosahom.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
09. jún 2025 13:31