Už shortlisty naznačovali, že NY Festival môže byť pre slovenské agentúry zaujímavou žatvou. Dnes zverejnili výsledky a takto sme dopadli:
MUW Saatchi & Saatchi: 2x striebro, 3x bronz, 9x finalist
Správy, ktoré nikto nechce čítať, Telekom
- striebro (PUSHING CULTURE (FORMERLY BRAVE WORK/BRAVE CLIENT)
- bronz (WORK WITH PURPOSE)
- Finalist (Utilities)
SWIPE, Telekom
- striebro (BRANDED CONTENT/ENTERTAINMENT)
- bronz (ACTIVATION & ENGAGEMENT)
- 2x finalist (Community Activation a NEW DIRECTOR)
Bubliny (v spolupráci so Saatchi & Saatchi Germany), Deutsche Telekom
- bronz (Casting)
- 6x finalist (Social/Environmental Good: Brand, Best Use of Music, Production Accomplishment, Art Direction/Production Design, Made for TV & Cinema, Utilities)
FREE ANDY: 1x bronz, 1x finalist
Najväčší obranca, Post Bellum
- bronz (WORK WITH PURPOSE)
- Finalist (Civic & Social Education)
THIS IS LOCCO: 2x bronz, 1x finalist
0,0 na mape, Heineken
- bronz (SPORTS)
- finalist (SPORTS)
Nedeľné rezne, Kaufland
- bronz (FILM)
Istropolitana Ogilvy: 1x finalist
Menštruačné šaty, Tesco
- Finalist (CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY)
Kompletný zoznam shortlistov si môžete pozrieť v tomto článku: