Obchodné reťazce: Dôraz na kvalitu, cenu a inovácie, lojalitné programy
Tomáš BezákVedúci úseku Corporate Affairs
Lidl SR
Náš prísľub smerom k zákazníkom je dlhodobo konzistentný a obsiahnutý v najlepšom pomere medzi vysokou kvalitou a výhodnou cenou, jednoduchosťou a udržateľnosťou. V tomto kontexte budeme aj v roku 2025 komunikovať cenovú výhodnosť bežných aj akciových nákupov so špeciálnym dôrazom na privátne značky a vernostný program Lidl Plus. Ponúkneme niekoľko zaujímavých lojalitných programov a budeme rozvíjať partnerstvo s WWF na medzinárodnej i národnej úrovni. Nerobíme absolútne žiadne kompromisy v čerstvosti ani kvalite, čomu sa taktiež budeme v roku 2025 venovať. Sme hrdou súčasťou každodenného života Slovenska, budeme ďalej komunikačne zdôrazňovať spoluprácu s domácimi dodávateľmi, náš prínos pre krajinu a rozvíjať spoluprácu so slovenským futbalom.
Marek KravjarExternal Communication, Spokesperson
BILLA Slovensko
V rámci komunikácie chceme byť ešte bližšie k zákazníctvu a v zmysle napĺňania nášho brand pozicioningu BILLA ako odborníka na kvalitné potraviny sa plánujeme naďalej zameriavať aj na komunikáciu vysokej kvality našej ponuky produktov a služieb. V súvislosti s tým sme pripravili aj novú verziu našej vernostnej aplikácie BILLA Bonus, ktorá odráža aktuálne digitálne trendy a spája atraktívne zľavy s hernými prvkami. Vďaka jej novým funkcionalitám sa nakupovanie u nás stáva interaktívnejšie a dynamickejšie.
Nikoleta LörincováVedúca úseku komunikácie a hovorkyňa
Kaufland Slovenská republika
Z hľadiska komunikácie je naším dlhodobým úsilím udržať zákazníkov informovaných o našich sortimentných novinkách, ponukách a benefitoch značky v neustále silnejúcej konkurencii. Upevňovanie a budovanie pozitívneho povedomia o našich aktivitách z oblasti spoločenskej angažovanosti či udržateľnosti zostáva aj naďalej prioritou.
M...Zostáva vám 85% na dočítanie.