StoryEditor

V hlavnej úlohe sila značky, udržateľnosť či angažovanosť

20.06.2025, 13:38
  • Aké sú ambície a priority zadávateľov z hľadiska marketingu a komunikácie do nasledujúceho obdobia? Pozrite si malú sondu Stratégií do života zadávateľov:
  • LIDL plánuje zdôrazňovať spoluprácu s domácimi dodávateľmi a ich prínos pre krajinu.
  • Nová verzia BILLA Bonus aplikácie spája zľavy s hernými prvkami.
  • Slovak Telekom stavia komunikáciu na rešpekte k zákazníckym potrebám.
  • Ambíciou ČSOB je využívať silu značky na zvýraznenie potreby tolerancie a dodržiavania demokratických hodnôt v spoločnosti.
  • Alza plánujeme tak ďalej prinášať inovácie, ktoré posunú zákaznícky zážitok na novú úroveň.

Obchodné reťazce: Dôraz na kvalitu, cenu a inovácie, lojalitné programy

image

Tomáš Bezák

Tomáš Bezák
Vedúci úseku Corporate Affairs
Lidl SR

Náš prísľub smerom k zákazníkom je dlhodobo konzistentný a obsiahnutý v najlepšom pomere medzi vysokou kvalitou a výhodnou cenou, jednoduchosťou a udržateľnosťou. V tomto kontexte budeme aj v roku 2025 komunikovať cenovú výhodnosť bežných aj akciových nákupov so špeciálnym dôrazom na privátne značky a vernostný program Lidl Plus. Ponúkneme niekoľko zaujímavých lojalitných programov a budeme rozvíjať partnerstvo s WWF na medzinárodnej i národnej úrovni. Nerobíme absolútne žiadne kompromisy v čerstvosti ani kvalite, čomu sa taktiež budeme v roku 2025 venovať. Sme hrdou súčasťou každodenného života Slovenska, budeme ďalej komunikačne zdôrazňovať spoluprácu s domácimi dodávateľmi, náš prínos pre krajinu a rozvíjať spoluprácu so slovenským futbalom.

image

Marek Kravjar

Marek Kravjar
External Communication, Spokesperson
BILLA Slovensko

V rámci komunikácie chceme byť ešte bližšie k zákazníctvu a v zmysle napĺňania nášho brand pozicioningu BILLA ako odborníka na kvalitné potraviny sa plánujeme naďalej zameriavať aj na komunikáciu vysokej kvality našej ponuky produktov a služieb. V súvislosti s tým sme pripravili aj novú verziu našej vernostnej aplikácie BILLA Bonus, ktorá odráža aktuálne digitálne trendy a spája atraktívne zľavy s hernými prvkami. Vďaka jej novým funkcionalitám sa nakupovanie u nás stáva interaktívnejšie a dynamickejšie.

image

Nikoleta Lörincová

Nikoleta Lörincová
Vedúca úseku komunikácie a hovorkyňa
Kaufland Slovenská republika

Z hľadiska komunikácie je naším dlhodobým úsilím udržať zákazníkov informovaných o našich sortimentných novinkách, ponukách a benefitoch značky v neustále silnejúcej konkurencii. Upevňovanie a budovanie pozitívneho povedomia o našich aktivitách z oblasti spoločenskej angažovanosti či udržateľnosti zostáva aj naďalej prioritou.

image

Margaréta Nosáľová

M...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. júl 2025 18:37