Hype štartuje novú éru.
StoryEditor

Digitálna agentúra Hype štartuje novú éru. A netýka sa to len novej vizuálnej identity

23.06.2025, 13:55
Autor:
michmich

Hype vstupuje do ďalšej fázy svojej existencie so zreteľne nastaveným kurzom. Nový kreatívny líder, redizajn webu a celkovo nová vizuálna identita naznačujú, že nejde len o kozmetické zmeny, ale o strategický reštart.

Na webovej stránke pracovali, aby pôsobíla sviežejšie, prehľadnejšie a aby výrazne lepšie komunikovala to, čo Hype dlhodobo robí. Prepája kreatívu s výkonom a technológie s obsahom. Nové logo ukazuje orientáciu na jednoduchosť a digitálnu zrozumiteľnosť.

Výraznou zmenou je aj zmena na poste kreatívneho lídra. Novou posilou agentúry je Martin Kovarík, ktorý predtým pôsobil ako copywriter a ideamaker v agentúrach Made by Vaculík, MUW Saatchi & Saatchi, PS:Digital či Mannschaft.

S jeho príchodom prichádza do Hypu dôraz na ideu a schopnosť vytvárať obsah, ktorý má nielen formu, ale aj pointu. Ako sám hovorí: „Verím, že dobrá kreatíva začína porozumením – značke, trhu a ľuďom. V Hype vidím priestor a hlavne ambíciu robiť veci, ktoré sú ľudské, funkčné a postavené na ideách, čo dávajú zmysel.“

Agentúra tak reaguje na meniace sa potreby trhu a tvrdí, že chce byť partnerom, ktorý klientovi pomáha byť viditeľný, ale najmä zrozumiteľný a zmysluplný.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. júl 2025 14:47