Na webovej stránke pracovali, aby pôsobíla sviežejšie, prehľadnejšie a aby výrazne lepšie komunikovala to, čo Hype dlhodobo robí. Prepája kreatívu s výkonom a technológie s obsahom. Nové logo ukazuje orientáciu na jednoduchosť a digitálnu zrozumiteľnosť.
Výraznou zmenou je aj zmena na poste kreatívneho lídra. Novou posilou agentúry je Martin Kovarík, ktorý predtým pôsobil ako copywriter a ideamaker v agentúrach Made by Vaculík, MUW Saatchi & Saatchi, PS:Digital či Mannschaft.
S jeho príchodom prichádza do Hypu dôraz na ideu a schopnosť vytvárať obsah, ktorý má nielen formu, ale aj pointu. Ako sám hovorí: „Verím, že dobrá kreatíva začína porozumením – značke, trhu a ľuďom. V Hype vidím priestor a hlavne ambíciu robiť veci, ktoré sú ľudské, funkčné a postavené na ideách, čo dávajú zmysel.“
Agentúra tak reaguje na meniace sa potreby trhu a tvrdí, že chce byť partnerom, ktorý klientovi pomáha byť viditeľný, ale najmä zrozumiteľný a zmysluplný.