„Pri tvorbe marketingovej stratégie na nadchádzajúcu sezónu sme stáli pred výzvou, ako efektívne prepojiť jeden z najvýznamnejších projektov našej spoločenskej zodpovednosti Slovnaft Cup so zákazníckym programom Slovnaft Move. Naším cieľom bolo prepojiť podporu najvyššej slovenskej pohárovej súťaže s biznisom a uviesť kampaň, ktorá by dokázala nielen zvýšiť povedomie o samotnom pohári, ale zároveň by prispela k budovaniu našej značky a vzťahu so zákazníkom,“ hovorí Zuzana Mišíková, Marcom Lead spoločnosti Slovnaft.
Kampaň postavená na s...Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:18:21 - Feat.: 0 - Title: Športový marketing podľa Telekomu: Značka má silu meniť pravidlá hry
02 - Modified: 2025-06-20 07:16:32 - Feat.: 0 - Title: Najoceňovanejšie športové kampane sveta
03 - Modified: 2025-07-02 09:14:00 - Feat.: 0 - Title: Roman Berger: Pomáhať má pre nás obrovský zmysel
04 - Modified: 2025-07-02 09:19:42 - Feat.: 0 - Title: Skutočná podpora sa začína ešte pred prvým víťazstvom, zaznieva z Tiposu
05 - Modified: 2025-07-02 09:24:18 - Feat.: 0 - Title: Martin Gärtner z Kauflandu: Neverím, že existuje niekto, kto nepozná náš fajný kotlíkový
06 - Modified: 2025-07-02 09:24:41 - Feat.: 0 - Title: Slavia Praha má najlepších fanúškov na svete a poskytujeme im servis, o ktorý si ešte ani nestihli požiadať