Petra Novotná, riaditeľka pre zákaznícku skúsenosť, marketingovú komunikáciu a stratégiu a Peter Laco, riaditeľ divízie firemných zákazníkov, Slovak Telekom.
StoryEditor

Športový marketing podľa Telekomu: Značka má silu meniť pravidlá hry

19.06.2025, 09:47
  • Slovensko je aktuálne dejiskom UEFA EURO U21 a Slovak Telekom je národným partnerom šampionátu. 
  • Ako sa operátor zhostil svojej role, sme sa rozprávali s Petrom Lacom, riaditeľom divízie firemných zákazníkov, a Petrou Novotnou, riaditeľkou pre zákaznícku skúsenosť, marketingovú komunikáciu a stratégiu značky Slovak Telekom.
  • Premiérové využitie 5G „batohov“ a campusovej siete mení spôsob živého vysielania bez potreby prenosových vozov.
  • Rýchle pripojenie, streamovanie bez výpadkov a špeciálne aktivity v zónach zaručia výnimočný zážitok pre divákov.
  • Šampionát sa stal testovacou platformou pre moderné sieťové riešenia s potenciálom využitia v priemysle, logistike či zdravotníctve.
  • Ročenka Športový marketing 2025 je vložená v júnových Stratégiách. V PDF je dispozícii na stiahnutie tu

Čo pre Telekom znamená byť partnerom nadchádzajúceho športového podujatia?

Petra Novotná: Deutsche Telekom stál pri UEFA EURO 2024 ako dôležitý partner a Slovak Telekom s nadšením preberá štafetu. Stávame sa národným partnerom UEFA U21 – druhého najväčšieho futbalového sviatku v Európe, ktorý sa odohrá práve na Slovensku po 25 rokoch. Veríme, že naši reprezentanti predvedú nezabudnuteľné výkony. Hoci čelia najťažšej skupine, práve tá prinesie divákom ten najväčší futbalový zážitok.

Peter Laco: Tento typ podujatia je výnimočnou príležitosťou aj na špeciálne premiéry. V prípade šampionátu pôjde o prvý ostrý test novej generácie športových prenosov na Slovensku. Počas turnaja budeme spolu so STVR testovať špeciálne 5G „batohy“ na živé vysielanie, ktoré umožnia posielať video signál priamo zo štadióna do štúdia v Mlynskej doline – bez použitia klasických prenosových vozov.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 83% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-07-02 09:08:12 - Feat.: 0 - Title: Športové práva sú prioritou pre Voyo, do televízie idú iba "čerešničky na torte" 02 - Modified: 2025-06-19 11:34:30 - Feat.: 0 - Title: Skutočná podpora sa začína ešte pred prvým víťazstvom, zaznieva z Tiposu 03 - Modified: 2025-06-11 08:47:31 - Feat.: 0 - Title: Slavia Praha má najlepších fanúškov na svete a poskytujeme im servis, o ktorý si ešte ani nestihli požiadať 04 - Modified: 2025-06-05 07:53:21 - Feat.: 0 - Title: Šport očami značiek: Aktivácie, zážitky a dlhodobé partnerstvá
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. júl 2025 11:18