Kaufland je najviditeľnejší v hokejovom prostredí. Čo vás viedlo k rozhodnutiu spojiť vašu značku práve s týmto športom?
Naša spolupráca so slovenským hokejom v dnešnej podobe sa začala v roku 2017. Vtedy sme už mali za sebou zopár rokov našej brandovej komunikácie Z lásky k Slovensku a rozmýšľali sme, čo ďalej. Ciele boli – a stále sú – tie isté: ukázať, že Kaufland je súčasťou každodenného života Slovenska a Slovákov, preberá zodpovednosť za všetko, čo na Slovensku robí, a ako taký prispieva k rozvoju a rastu spoločnosti aj trhu. A v partnerstve s hokejom sme našli spôsob, ako sa tieto zámery dajú dobre rozvíjať a realizovať. Pokúsim sa byť vtipný. Vystavili sme si osvedčenie o tom, že naša obchodná činnosť prináša Slovensku benefity v mnohých oblastiach, a potrebovali sme naň pečiatku. A tou pečiatkou sa stalo logo Kauflandu na prilbách slovenských hokejových reprezentácií.
Ako ste nad touto dilemou od začiatku premýšľali?
Zostáva vám 81% na dočítanie.