StoryEditor

Hudbu cítiš, odkazuje Orange vo svojej festivalovej kampani

28.06.2025, 19:02
Autor:
lezlez

Hudba spája, hudba nerobí rozdiely, hudbu cítiš. To je hlavný odkaz novej imidžovej festivalovej kampane Orangeu. 

Keďže Orange je dlhoročný partner hudobných festivalov Pohoda, Grape aj Atmosféra, jeho prepojenie s hudbou je veľmi silné a prirodzené. 

Ako dlhoročný a významný partner slovenských festivalov si Orange hudobnú tematiku do svojej kampane nevybral náhodou. Tentokrát sa však kreatívci z MADE BY VACULIK na hudbu pozreli inak a namiesto známych interpretov v imidžovom spote uvidíte dve tanečníčky, ktorých efektný battle si môžete pozrieť vo videu. 

V battli s tanečníčkou a choreografkou Lus Juklovou tancuje absolventka brnianskej JAMU, nepočujúca tanečníčka Michaela Kosiecová. Ako sa vyjadrila, hudbu počuť nepotrebuje, pretože ju cíti. Vníma jej vibrácie a užíva si ju rovnako intenzívne ako hocikto iný. 

„Touto kampaňou odkazujeme, že Orange je tu pre každého človeka bez rozdielu. Diverzita a inklúzia patria k základným hodnotám našej značky, rovnako ako hudba patrí prirodzene k Orangeu. Preto sme radi, že sa nám tieto dva aspekty podarilo prepojiť do kampane, v ktorej hovoríme, že hudbu môžeme cítiť rôzne, ale spája nás všetkých rovnako,“ hovorí o kampani Martina Fatyková, Brand and Communication Manager z Orange Slovensko.

image

Orange pripravil festivalovú kampaň.

Na letné festivaly Orange tento rok prinesie hudbu aj pre tých, ktorí ju nepočujú, a to  cez umelecké posunkovanie vybraných skladieb slovenských interpretov a ďalšie aktivity, ktoré ľuďom pomôžu priblížiť, ako hudbu cítia sluchovo znevýhodnení. 

„Robiť takéto kampane je radosť. Každý, kto sa do tohto projektu zapojil, sa preň okamžite nadchol a myslím si, že to je vo výsledku aj vidno. Priala by som si takýchto srdiečkových kampaní ešte viac”, dodáva Ivana Polohová, Associate Creative Director v MADE BY VACULIK. 

Kampaň Hudbu cítiš uvidíte online v rôznych formátoch, dopĺňa ju audio spot, komunikácia na sociálnych sieťach a aktivity vo vynovenej Orange zóne na festivaloch Pohoda a Grape. A festivalové leto môže začať.

Vizitka kampane: 

Názov kampane: Hudbu cítiš  
Klient: Orange 
Chief Communication and Brand Reputation Officer: Tomáš Palovský 
Advertising team: Martina Fatyková, Ivana Fertáľová, Marián Fabianek, Jana Franková 
Chief Creative Officer: Milan Bielik 
Associate Creative Director: Ivana Polohová 
Strategy Director: Alexandra Martináková 
Strategy Planner: Alexandra Remo 
Art Director: Matej Klíč 
Copywriter: Veronika Rybárová, Lucia Peterková 
Account Director: Michala Zezulová 
Account Manager: Romana Otočková 
Réžia: Samuel Hoffman
DOP: Marián Ontko 
Produkcia: Vrizzly
Production crew: Dominik Szombath 
Hudba: Oliver Fellner 
Fotograf: Jiří Faix 
Tanečníčky: Michaela Kosiecová, Lus Juklová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 13:39