StoryEditor

Odvaha a poistenie sa nevylučujú. Hovorí nová letná kampaň poisťovne KOOPERATIVA

04.07.2025, 15:08
Autor:
lezlez

Poistenie nie je pre mladých sexy téma. Spája sa s opatrnosťou a plánovaním, ktoré sú opakom spontánnosti a adrenalínu.

 Poisťovňa KOOPERATIVA spolu s agentúrou applepie využila v novej kampani kontrast medzi instagramovou ilúziou rizika a realitou. Chcú ukázať, že odvaha a poistenie sa nevylučujú. Práve naopak, idú ruka v ruke, pretože byť krytý neznamená báť sa, ale vedieť, že si môžem dovoliť ísť ďalej.

„Pri kampani Marco Polo pre Kooperativu sme prelomili predstavu, že poistenie je len pre opatrných. Spolu s klientom sme ukázali, že skutočná sloboda začína tam, kde máš krytý chrbát," hovorí nový kreatívny riaditeľ applepie Peter Kubaľák. 

„Každý rád zdieľa tie najkrajšie momenty z dovolenky, no realita však býva niekedy úplne iná. My sme sa pozreli na tie momenty, ktoré na prvý pohľad pôsobia nebezpečne, ale v skutočnosti sú úplne v pohode," doplnila špecialistka online a content marketingu KOOPERATIVA poisťovňa Nina Liskovcová. „Cestovné poistenie má našim klientom dodať istotu a odvahu skúsiť niečo nové. Aj keď to na prvý pohľad môže vyzerať divoko. Vizuálne silné scény s nečakaným twistom kreatívne rozpracovala agentúra applepie." Výsledkom tejto spolupráce je nová letná online kampaň Marco Polo. 

image

KOOPERATIVA kampaň

VIZITKA: 

Klient: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group,

Marketing director: Juraj Mičko

Online campaign manager: David Starinský, Nina Liskovcová

Agentúra: applepie 

Managing Director: Alexander Smik

Senior Account Manager: Dominika Plecháčková

Creative Director: Matej Králik, Peter Kubaľák

Art: Martin Melicherčík, Marcel Kuľha, Ján Žiška

Copywriter/Ideamaker: Lenka Hamorská

Motion designer: Vlado Ďurajka

Mediálna agentúra: Zenith Media

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
11. júl 2025 18:39