Poisťovňa KOOPERATIVA spolu s agentúrou applepie využila v novej kampani kontrast medzi instagramovou ilúziou rizika a realitou. Chcú ukázať, že odvaha a poistenie sa nevylučujú. Práve naopak, idú ruka v ruke, pretože byť krytý neznamená báť sa, ale vedieť, že si môžem dovoliť ísť ďalej.
„Pri kampani Marco Polo pre Kooperativu sme prelomili predstavu, že poistenie je len pre opatrných. Spolu s klientom sme ukázali, že skutočná sloboda začína tam, kde máš krytý chrbát," hovorí nový kreatívny riaditeľ applepie Peter Kubaľák.
„Každý rád zdieľa tie najkrajšie momenty z dovolenky, no realita však býva niekedy úplne iná. My sme sa pozreli na tie momenty, ktoré na prvý pohľad pôsobia nebezpečne, ale v skutočnosti sú úplne v pohode," doplnila špecialistka online a content marketingu KOOPERATIVA poisťovňa Nina Liskovcová. „Cestovné poistenie má našim klientom dodať istotu a odvahu skúsiť niečo nové. Aj keď to na prvý pohľad môže vyzerať divoko. Vizuálne silné scény s nečakaným twistom kreatívne rozpracovala agentúra applepie." Výsledkom tejto spolupráce je nová letná online kampaň Marco Polo.
VIZITKA:
Klient: KOOPERATIVA poisťovňa, a.s. Vienna Insurance Group,
Marketing director: Juraj Mičko
Online campaign manager: David Starinský, Nina Liskovcová
Agentúra: applepie
Managing Director: Alexander Smik
Senior Account Manager: Dominika Plecháčková
Creative Director: Matej Králik, Peter Kubaľák
Art: Martin Melicherčík, Marcel Kuľha, Ján Žiška
Copywriter/Ideamaker: Lenka Hamorská
Motion designer: Vlado Ďurajka
Mediálna agentúra: Zenith Media