StoryEditor

Marta Cesnaková: Hodnotové kampane rezonujú u širokej verejnosti aj v porotách súťaží

17.07.2025, 09:00
  • Slovenská sporiteľňa si zo súťaže PROKOP 2024 odniesla titul Klient roka a potvrdila, že autentické kampane s hlbokým spoločenským presahom majú silný ohlas.
  • Banka bodovala  s trojicou kampaní, z ktorých najväčší úspech zožala emocionálna kampaň Môj Everest.
  • V rozhovore s Martou Cesnakovou, Corporate Communication Lead Slovenskej sporiteľne, sa dozvedáme viac o hodnotovej komunikácii, ktorá stála za projektmi ako Budúcnosť je kľúčová či Budúcnosť je doma.
  • Sporiteľňa si odniesla titul Klient roka a potvrdila, že autentické kampane s hlbokým spoločenským presahom majú silný verejný aj odborný ohlas.
  • Printová verzia ročenky PR agentúry 2025 je vložená do júlového vydania Stratégií, PDF si môžete stiahnuť na konci tohto článku.

V čom vidíte prínos súťaže PROKOP a čo pre vás znamená ocenenie, ktoré ste získali?

Vážime si každú cenu, ktorú získame, no tento rok to bolo naozaj výnimočné. Slovenská sporiteľňa vyhrala KLIENTA ROKA a úprimne, mňa to naozaj dojalo, aj po 15 rokoch skúseností a mnohých získaných oceneniach. Porota k nám bola veľmi prajná a som im za to nesmierne vďačná. Toto je pre mňa asi najsilnejšia emócia z tohtoročného PROKOPA. Navyše ma teší, že uspeli práve naše dve hodnotové kampane. Ukazuje sa, že práve hodnotová komunikácia zodpovedného lídra rezonuje nielen v širokej verejnosti, ale aj medzi odbornou porotou.

Pravdaže, naše kampane nerobíme kvôli súťažiam, ale preto, aby nám ako značke prinášali želaný efekt. Prvý prínos PROKOPa pre mňa je už to, že si sadneme za stôl, ohliadneme sa za rok, ktorý máme za sebou, a na jednom mieste zhromaždíme všetko dobré, čo sa nám podarilo urobiť. Zároveň je to pre nás akési zrkadlo pravdy, keďže vieme na naše práce získať nezávislý pohľ...

Pridajte sa k tým, ktorí vedia viac.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2025-05-22 14:10:55 - Feat.: 0 - Title: PROKOP 2024: Poznáme víťazov, pozrite si ich kompletný zoznam. PR Agentúrou roka je SKPR STRATEGIES 02 - Modified: 2025-06-13 12:31:05 - Feat.: 0 - Title: Hodnotenie Stratégií v máji: Takto to dopadne, keď sa stretne prísna porota a jeden zo slabších mesiacov 03 - Modified: 2025-05-15 08:40:49 - Feat.: 0 - Title: Slovenská sporiteľňa bodovala na oceňovaní najkreatívnejších reklám v Česku 04 - Modified: 2024-12-11 14:15:49 - Feat.: 0 - Title: Nadácia Slovenskej sporiteľne spúšťa kampaň s claimom „jednorodičia, ste naše jednotky“
01 - Modified: 2025-11-28 12:11:57 - Feat.: - Title: Roman Jazudek: Reach je takmer všetko. Aj v B2B marketingu 02 - Modified: 2025-11-25 12:53:47 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša vianočný spot. Jej ústrednou postavou je oslík 03 - Modified: 2025-11-04 09:59:32 - Feat.: - Title: Expertka na trendy: Naše deti budú pracovať v zamestnaniach, ktoré si ani nevieme predstaviť 04 - Modified: 2025-10-31 11:57:23 - Feat.: - Title: Pozitívne emócie vyhrávajú aj v B2B. Ukazuje to nová kampaň Slovenskej sporiteľne 05 - Modified: 2025-09-17 11:41:56 - Feat.: - Title: IntellCRE mieri na najväčší realitný trh v USA. Startup podporí aj Slovenská sporiteľňa
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 05:12