Na tento pocit sviežosti sa sústreďuje aj nový vizuálny koncept značky. Na fotografiách sa objavujú ľudia so žiarivými úsmevmi, vychutnávajúci si pocit dokonale vyčistených zubov.
StoryEditor

Philips má pre sonické kefky nový vizuálny koncept. Stavili na tajné rituálne gesto ľudí

28.07.2025, 17:39
Autor:
michmich

Feel the (Soni)care! Značka Philips Sonicare svojím novým positioningom dokazuje, že čistenie zubov možno vnímať ako relax, čas pre seba a malý osobný rituál, s ktorým sa ráno prebúdzame a večer upokojujeme.

Ústna hygiena nemusí byť nudná rutina a už vôbec by sme si ju nemali spájať len so strachom zo zákroku u lekára. Sonicare vyzýva každého z nás, aby pre seba urobil niečo navyše a staral sa o seba skutočne čo najlepšie. 

image

Philips so sonickými zubnými kefkami buduje dokonalý senzorický zážitok.

Philips chce preto verejnosť inšpirovať a ukázať ľuďom, čo všetko v ich zdanlivo bežnom živote môže byť ešte lepšie. Až 62-tisíc pohybov vlákien za minútu so Sonicare zabezpečí úplne nový, návykový pocit čistoty a sviežosti. Kefky tejto značky sú v porovnaní s manuálnym čistením až 20x efektívnejšie, za jediné čistenie odvedú toľko práce, že s manuálnou kefkou by ste na to potrebovali mesiac, a navyše vytvárajú dynamickú vlnu prenikajúcu hlboko do medzizubných priestorov. 

image

Philips so sonickými zubnými kefkami buduje dokonalý senzorický zážitok.

„Pocit dokonale hladkých a čistých zubov býva prvou zmenou, ktorú si po prechode na Philips Sonicare väčšina ľudí všimne. A zhodujú sa na tom, že je návykový. Skutočne sa tak môžeme prečistiť k vyššiemu sebavedomiu aj k lepšej nálade,“ hovorí marketingová špecialistka Philips Sonicare Petra Jílková. 

image

Philips so sonickými zubnými kefkami buduje dokonalý senzorický zážitok.

Starostlivosť dostupná pre všetkých 

Na tento pocit sviežosti sa sústreďuje aj nový vizuálny koncept značky. Na ilustračných fotografiách sa objavujú ľudia so žiarivými úsmevmi, vychutnávajúci si pocit dokonale vyčistených zubov. A to doslova – prostredníctvom gesta, ktoré používame takmer všetci, len viac skryto, keď kontrolujeme čistotu svojich zubov – jednoducho si prejdeme jazykom po ich sklovine. Philips Sonicare sa pýši aj novým logom a farebnou paletou. Značka opúšťa modrý stereotyp kategórie a vyfarbuje vizuály do tyrkysových, akvamarínových a oranžových odtieňov. Nový toolkit buduje dokonalý senzorický zážitok, pričom pôsobí minimalisticky a nadčasovo. 

image

Na tento pocit sviežosti sa sústreďuje aj nový vizuálny koncept značky. Na fotografiách sa objavujú ľudia so žiarivými úsmevmi, vychutnávajúci si pocit dokonale vyčistených zubov.

Súčasne Philips Sonicare ďalej ťaží z etablovanej spolupráce s odborníkmi a odborníčkami z oblastí dentálnej hygieny a zubného lekárstva, ktorí práve Sonicare odporúčajú najčastejšie zo všetkých značiek elektrických kefiek. Značka kladie dôraz na jednoduché používanie kefky, ktorá množstvo vecí, ako napríklad dobu čistenia alebo tlak, stráži za vás a ponúka širokú škálu náhradných hlavíc s riešením od bežného čistenia po najnáročnejšie požiadavky. 

image

A to doslova – prostredníctvom gesta, ktoré používame takmer všetci, len viac skryto, keď kontrolujeme čistotu svojich zubov – prejdú si jazykom po ich sklovine.

Nový positioning sprevádza aj obnovenie celého mid-end portfólia produktov. Philips predstavil rady kefiek 5000, 6000 a 7000, ktoré sú dostupné za rozumnú cenu, majú nové funkcie, odolný a tichý motor a taktiež vydržia nabité až 3 týždne každodenného používania. Sú teda veľmi praktické a hodia sa domov aj na cesty, aby sa o seba mohol maximálne starať každý z nás. 

01 - Modified: 2025-11-27 13:50:16 - Feat.: - Title: Motoring ta3 dostáva posilu. Prichádza nová moderátorka, ide o bývalú missku
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. december 2025 04:15