StoryEditor

Poisťovne pod značkou Union menia komunikačný koncept

05.08.2025, 16:24
Autor:
lezlez

Veselého anjela nahradia autentické emócie a témy odrážajúce reálny život. 

Sedem rokov s Ľubošom Kostelným a rok s Karin Adzimovou – talentovaní herci s krídlami a v bielom oblečení symbolizovali Union ako anjeli vtipnou a hravou formou. To sa však dnešným dňom mení.

Značka Union si zaslúžila dospieť. Plánujeme sa zamerať na vážnejšie spoločenské témy, ktoré v rámci poistenia a sprievodných aktivít pomáhame našim klientom riešiť,“ vysvetľuje Silvia Vlásková, riaditeľka marketingu a komunikácie v Unione. Hero video novej kampane, predstavuje inovovanú podobu anjela, ktorý značku roky sprevádzal. „Union anjelmi sa v ňom stávajú skutoční ľudia – napríklad automechanici, inštalatéri, ale aj sestričky a lekári, ktorí sú tu na to, aby našim klientom vždy pomohli a previedli ich každou kritickou situáciou,“ hovorí Head of Brand, Marketing & Communication Union Silvia Vlasková

image

Nový komunikačný koncept značiek UNION.

„Poisťovňa Union je naša srdcová záležitosť, preto sme radi, že pri našej obnovenej spolupráci prinášame kampaň, ktorá posúva značku bližšie k ľudským príbehom a autentickým situáciám. Vete “stáli pri tebe všetci anjeli” dávame v komunikácii nový, realistický význam. Veď tými najdôležitejšími anjelmi sú tí, ktorí vám pomôžu keď to skutočne potrebujete a nemusia mať ani krídla,” doplnil Milan Bielik, Chief Creative Officer, MADE BY VACULIK.

 

 

 

 

Ide o prvú kampaň, ktoré vznikla v staronovej spolupráci MADE BY VACULIK a Unionu a jej pokračovanie príde už na jeseň. Poisťovňa plánuje prinášať ďalšie unikátne príbehy, ktoré ľuďom ukážu, že vo svojej situácii nie sú sami, hoci sa tak občas môžu cítiť. Sú to totiž práve “nečasy”, kedy človek potrebuje dobrú poisťovňu najviac.

„Takého záchrancu vníma ako anjela strážneho a teda anjelov strážnych môže byť množstvo. Každý z nás môže a aj je pre niekoho anjelom strážnym v nejakej situácii. A práve to je základom našej novej reklamnej komunikácie,“ uzatvára Vlasková.

Vizitka kampane 

Klient:  Union - Silvia Vlasková, Dominika Bakytová, Eva Dysková, Jana Labancová, Anna Ölvecká 

Chief Creative Officer: Milan Bielik 

CEO: Alexandra Martináková

Strategy Director: Michaela Martonová

Strategy planner: Alexandra Remo, Terezia Šabová

Associate Creative Director:  Andrej Hrivnák

Copywriter: Veronika Rybárová, Andrej Hrivnák

Head of Art: Matej Klíč 

Head of Online Art: Martin Schurdák 

Art director: Dano Vojtek 

Graphic designer: Patrik Červeňák 

Account Director: Blanka Stručka Blahová 

Account manager: Nikola Weis 

Video motion specialist: Naďa Lukáčiková

Social media manager: Kristína Kačániová 

Production house: Hitchhiker Films s.r.o. 

Executive producer: Ivan Hulík 

Line producer: Filip Fleischer 

Production manager: Michaela Fabianová 

Cast coordinator: Laura Šišková 

Casting: Aspect Studio 

Director: Milan Balog 

Dop: Marián Ontko 

Editor: Marek Bihuň 

Grading: Olha Korzhynska 

Sound production: Vladimír “Bajko” Bajnoci 

Set designer: Martina Širáňová 

Costume designer: Miroslava Darilová 

Music: FATMUSIC (Viktor Hazard & Juraj Marikovič & Marek Šurin) 

Photographer: Miňo Debnár

01 - Modified: 2025-11-18 17:44:15 - Feat.: - Title: Najväčší konkurenti sa spojili a ďakujú 17. novembru za slobodu výberu. Viete, kto vymyslel túto virálnu kampaň? 02 - Modified: 2025-11-10 09:14:52 - Feat.: - Title: Sme na dobrej vlne. Za naším úspechom je posilňovanie, stabilizácia aj omladzovanie kolektívu 03 - Modified: 2025-10-22 11:03:52 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň Orange ukazuje sviatky cez netradičného hrdinu 04 - Modified: 2025-10-14 13:38:32 - Feat.: - Title: Viackrát sme si v porote povedali: Je to super, ale nie je to kampaň 05 - Modified: 2025-09-01 12:35:43 - Feat.: - Title: „Aké slová vám v živote ublížili najviac?“ pýta sa v novej kampani poisťovňa Union
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2025 04:11