StoryEditor

Separ, šport a nedočkavá mládež: Kaufland spúšťa piaty ročník projektu K Park

22.08.2025, 08:45
Autor:
redred

360-stupňovú kampaň na už piaty ročník projektu K Park pripravili opäť THIS IS LOCCO. O produkciu spotu sa postarali Hitchhiker Films a režisér Pepe Ehrenberger.

360-stupňovú kampaň na už piaty ročník projektu K Park pripravili opäť THIS IS LOCCO. O produkciu spotu sa postarali Hitchhiker Films a režisér Pepe Ehrenberger.

Aj tento rok sa mestá a mestské časti pobijú o to, kto získa multifunkčné ihrisko K Park. Ide už o piaty ročník tohto projektu, v ktorom sa Kaufland usiluje o to, aby priniesol mladej generácii moderné športoviská na zmysluplné trávenie voľného času.

„Naším cieľom bolo do slovenských miest a obcí priniesť viac pohybu a zároveň prispieť k vytvoreniu bezpečného prostredia na výkon športových aktivít, ako aj na trávenie voľného času a stretávanie sa s rovesníkmi. Myslím, že sa nám to aj darí – za 4 roky sme otvorili už dvadsaťtri K Parkov po celom Slovensku a onedlho otvoríme ďalšie,“ hovorí Nikoleta Lörincová, vedúca úseku Corporate Affairs spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.

„Pamätáte si ten pocit, keď ste ako deti sedeli znudení v škole a pohľadom hypnotizovali hodiny, aby už zazvonilo a vy ste mohli s kamošmi vytrieliť na ihrisko? Práve na tomto pocite sme tento rok postavili aj kreatívu kampane. Režisér sa okamžite naladil na našu vlnu a výsledkom je spot zachytávajúci nefalšovanú radosť, ktorú zažívajú decká v K Parku. O to nám išlo, ukázať nielen fyzické vychytávky, ktoré ihrisko ponúka, ale aj emóciu, ktorú v jeho návštevníkoch vyvoláva. Pretože práve to si zo svojho detstva pamätáme najviac. Nie to, aké boli preliezky, ale to, ako veľmi sme sa na tom našom ihrisku bavili,“ dopĺňa Romana Kádeková, Copywriterka z THIS IS LOCCO.

Ako aj v predošlých ročníkoch, aj tento rok je súčasťou kampane Separ, ktorý už tretí rok pôsobí ako ambasádor projektu. Okrem účinkovania v kampaňových výstupoch sa aktívne zapája aj do otváračiek K Parkov, na ktorých venuje svojim fanúšikom koncert úplne zadarmo.

Opäť sa potvrdilo, že Separ bol skvelá voľba ambasádora. To, ako si na natáčaní vajbil s deckami a instante medzi ne zapadol, je úplne bez debaty. Myslím, že toto spojenie sa nám podarilo skvele dostať aj do spotu. A presne to sme chceli docieliť, aby aj v kampani vystupoval ako prirodzená súčasť partie, čo pri tom výškovom rozdiele bola celkom výzva,“ dodáva Erik Oravec, Copywriter z THIS IS LOCCO.

image

Separ, šport a nedočkavá mládež: Kaufland spúšťa piaty ročník projektu K Park.

Kampaň bude prebiehať v TV, online, rádiu a jej súčasťou je aj OOH, social a POS formáty v predajniach.

Vizitka kampane:

Klient: Kaufland Slovenská republika (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Baška Šmidová)
Agentúra: THIS IS LOCCO
Strategy Director: Juraj Kováč
Creative Director: Martin Polakovič, Juraj Kováč
Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivy
Copywriter: Romana Kádeková, Erik Oravec, Martin Polakovič, Adela Holubčíková
Account Manager: Diana Hromeková, Michal Ružica, Majka Vavrová
Produkcia: Hitchhiker Films
Réžia: Pepe Ehrenberger
Fotograf: Kubo Krížo

01 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 02 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 03 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 04 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 05 - Modified: 2025-11-10 13:13:58 - Feat.: - Title: Nová adventná kampaň: Niektoré tašky z Kauflandu nesú ťažký nákup, iné ťažký príbeh
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. november 2025 15:25