StoryEditor

Orange s novou online kampaňou: S prvým mobilom prichádza veľká zodpovednosť

25.08.2025, 14:20
Autor:
redred

Aktivácia prvého paušálu a odovzdanie prvého mobilu sú dôležité momenty, ktoré prinášajú výzvy ako pre dieťa, tak aj pre rodičov. Práve s týmito významnými udalosťami v živote dieťaťa pracuje Orange vo svojej novej kampani, ktorá štartuje už dnes, 25. augusta.

Predstavenie úplnej novinky na trhu určenej pre najmladších používateľov do 18 rokov s názvom Paušálik podporil Orange kampaňou, v ktorej hlavnú úlohu zohráva online spot. Ideou spotu je milým a odľahčeným spôsobom ukázať, že prvý paušál spolu s prvým mobilom so sebou prináša nielen radosť, ale aj zodpovednosť.

Spot pracuje s momentom podpisovania zmluvy v predajni Orangeu – rodič si číta zmluvné podmienky, ako napríklad, že nebude nikomu posielať svoje fotky, či sťahovať hry bez povolenia, alebo používať mobil pri jedení. V závere sa odhalí, že tieto záväzky neplatia pre otca, ale pre jeho dcéru, ktorá sedí vedľa neho a nedočkavo čaká, až dostane svoj prvý mobil.

„Práve návrat do školy môže byť ten moment, keď si rodič povie, že teraz je ten správny čas na prvý mobil a prvý paušál pre dieťa. Uvedomujeme si však, že spolu s tým prichádza aj zodpovednosť. Spolu s Paušálikom sme sa preto rozhodli uviesť aj tzv. Moju prvú zmluvu, ktorej súčasťou je dohodnutie podmienok a pravidiel využívania mobilu. Záleží nám, aby naši zákazníci, aj tí najmladší, digitálne technológie využívali zodpovedne, preto im dôležité rady a typy ponúkame aj na stránke www.beznastrah.online," dodáva Tomáš Palovský, riaditeľ komunikácie a značky spoločnosti Orange Slovensko.

image

Prvý paušál

Vizitka kampane

Názov kampane: Prvý mobil s Paušálikom
Klient: Orange Slovensko
Riaditeľ komunikácie a značky: Tomáš Palovský
Advertising team: Martina Fatyková, Ivana Fertáľová, Marián Fabianek
Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK
Chief Creative Officer: Milan Bielik
Associate Creative Director: Andrej Hrivnák
Strategy Director: Michaela Martonová
Strategy Planner: Alexandra Remo
Art Director: Filip Šufliarsky
Copywriter: Timea Juríčková
Head of Social Media: Kristína Kačániová
Social Media Crew: Monika Rezníčková, Natália Klieštiková
Account Director: Michala Zezulová
Account Manager: Lucia Bocová
Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK, s. r. o.
Použité médiá: Online
Produkcia: Vrizzly
Producent: Dominik Szombath
Réžia: Novak & Nguyen
Fotograf: Róbert Revák

01 - Modified: 2025-11-26 09:57:56 - Feat.: - Title: COOP Jednota v novej kampani formátu TEMPO spája známe postavy a nečakané prvky 02 - Modified: 2025-11-13 13:47:44 - Feat.: - Title: 365.bank 17. novembra symbolicky prenechá svoj televízny reklamný priestor divadlám 03 - Modified: 2025-11-13 08:09:12 - Feat.: - Title: Spoznať kvalitu skla RONA v Lidli sa oplatí. Odkazuje Peter Sklár v novej kampani 04 - Modified: 2025-11-12 12:56:15 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň BILLA: Vianoce sú, keď nezabúdame byť ľuďmi 05 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
26. november 2025 23:00