„Išla som do tohoto biznisu preto, lebo chcem reálne ovplyvňovať výsledky, nechcem sa na to len pozerať, chceme vidieť výsledky a spolu s klientom rásť," zdôrazňuje Denisa Pernicová.
V komunikačnom biznise nie je žiadnym nováčikom, v marketingu pôsobila 20 rokov, posledných 10 viedla marketingové oddelenie Billy na Slovensku.
Pravda ale je, že na strane agentúry nikdy nebola. „Mám rada výzvy a po rokoch v korporáte som chcela zmenu. Bola to super výzva, aby som sa mohla realizovať inak. Nikdy som ale na strane agentúry nebola, ale veľmi ma to lákalo," zdôrazňuje v podcaste Stratégií OK360°.
V Pulzari chce prepájať performance marketing s unikátnymi kreatívnymi pohľadmi. Len dobrý obsah podľa nej dokáže poraziť bannerovú slepotu.
Celý rozhovor s Denisou Pernicovou nájdete už teraz vo videu alebo v podcaste.

