StoryEditor

CINEMAX klub zabodoval. Letná kampaň priniesla prevádzkovateľovi kín rekordy

10.09.2025, 11:18
Autor:
michmich
  • Leto v kinách CINEMAX malo tento rok všetko. Veľké filmové trháky, zážitky, súťaže aj narodeninovú oslavu. Najväčší prevádzkovateľ kín na Slovensku totiž oslavuje 19. výročie fungovania. 

  • Letná kampaň „Klubni si dovolenku so CINEMAX“ pritiahla do kín státisíce divákov a zaznamenala rekordný digitálny zásah po celom Slovensku.

  • Jedným z hlavných pilierov kampane bolo spustenie nového vernostného programu CINEMAX klub, ktorý už od svojho začiatku získaval nových fanúšikov.

Letná sezóna býva pre kiná tradične najdôležitejším obdobím. V programe dominujú kasové trháky a publikum má chuť na zábavu aj oddych. CINEMAX túto sezónu využil naplno. Od júla rozbehol silnú multikanálovú kampaň, ktorá spojila návštevu kina s možnosťou získať zážitky aj mimo sály. Hlavnou výhrou bola dovolenka v Nórsku od BUBO v hodnote viac ako 6 000 eur, ďalšími lákadlami boli pobyt v Turecku, kino na rok zdarma, wellness víkendy či desiatky ďalších cien.

image

Kinosála CINEMAX pripravenná na návštevu divákov.

Takmer polmilióna lístkov

Počas trvania kampane sa v kinách CINEMAX predalo viac ako 434-tisíc lístkov, čo je jasný dôkaz, že leto zostáva najsilnejším obdobím roka. „Do CINEMAX klubu sa počas kampane zaregistrovalo viac ako 10 000  nových používateľov, ktorí si tak vytvorili svoj osobný účet a zároveň vstúpili do pripravovaného vernostného sveta značky. Zákazníci neostali len prinávštevách kín. Celkovo zaznamenal web CINEMAX počas kampane takmer 800 000 aktívnych návštevníkov. Zákazníci sa tak počas leta nielen bavili, ale zároveň aktívne interagovali so značkou. Webové stránky kampane zaznamenali rekordnú návštevnosť a značke sa tak podarilo výrazne posilniť povedomie aj digitálnu bázu fanúšikov," informovala hovorkyňa CINEMAX Katarína Procházková.

image

Letná súťaž pre CINEMAX dopadla nad očakávania.

Celé leto zároveň prebiehal intenzívny komunikačný mix. Od spoluprác s médiami a influencermi, cez rozhlasové spoty, digitálne kampane až po promo akcie priamo v kinách. Návštevníci mohli získať popcorn zadarmo alebo vyhrať vstupenky na známe hudobné festivaly. „Za zmienku stojí aj fakt, že kampaň nebola len o zábave. CINEMAX ňou položil základy pre nový vernostný program CINEMAX klub, ktorý odštartuje ďalšími novinkami už túto jeseň," doplnila Procházková. Zákazníci, ktorí si počas kampane vytvorili účet v CINEMAX klube, budú medzi prvými, ktorí získajú prístup k exkluzívnym výhodám, personalizovanému obsahu a špeciálnym zážitkom.

01 - Modified: 2025-12-03 08:26:19 - Feat.: - Title: Ivan Bobošík: Cinemax budujeme ako love brand. Kino už dávno nie je priestorom iba pre filmy 02 - Modified: 2025-11-20 11:44:00 - Feat.: - Title: JOJka seriál Najvyšší čas najskôr mala na streame a teraz ide do kín. Nezabúda na TV? 03 - Modified: 2025-10-30 11:11:08 - Feat.: - Title: Halloween ovplyvnil playlist kinosál: Uvedú horory, anime, rozprávky či gotickú klasiku 04 - Modified: 2025-10-29 09:40:37 - Feat.: - Title: Od konferencií po roadshow: sieť kín v role eventových priestorov 05 - Modified: 2025-09-04 11:01:53 - Feat.: - Title: Novou hovorkyňou Continental Film a Cinemax sa stáva Katarína Procházková
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 10:06