Strategie Forum 2025. Už o pár dní sa stretneme na našom najväčšom evente roka.
StoryEditor

STRATÉGIE FÓRUM 2025: AI v marketingu. Aj vy dobiehate vlak, ktorý už je dávno v inej stanici?

21.09.2025, 15:38
  • Umelá inteligencia mení spôsob, akým marketéri tvoria kampane, oslovujú publikum aj plánujú stratégie. Priznajme si však, mnohí máme v jej pravidlách a benefitoch hokej. 
  • Popoludnie na konferencii STRATEGIE FORUM preto venujeme práve AI. Prakticky, prehľadne, bez bullshitov. Pre vás, ktorí chcete nové nástroje využívať efektívne. 
  • O AI nám prídu porozprávať známi marketéri, kreatívci, digitálci, PR experti aj právnik. 
  •  Mio Valúšek poradí, ako ísť spolu s AI na grafiku či videá. 
  •  Kamil Aujeský prinesie návod, ako boostnuť produktivitu aj efektivitu. 
  •  Dávid Benedig a Simona Miková budú hovoriť o AI persónach.
  • Adam Hudeček sa pozrie na vývoj AI nástrojov a ich konkurenčné výhody. 
  • A Peter Marciš zosumarizuje legislatívne nástrahy umelej inteligencie. 
  • Nenechajte si ujsť najväčší marketingový event, ktorý pre vás organizujú HN konferencie a magazín Stratégie. STRATEGIE FORUM bude už 30. septembra v Bratislave v Double Tree by Hilton. Vstupenky kúpite TU
  • Bohatý program bude prebiehať na 3 pódiách súčasne. Nenchajte si ho ujsť. 

Na konferencii Stratégie Fórum sme pripravili blok prednášok, ktoré sa sústredia výhradne na AI – a ukážu vám, kde sú jej hranice, ako ju využiť kreatívne a čo všetko prinesie blízka budúcnosť.

Použitie AI v reklame a právne riziká

AI v reklame prináša fascinujúce možnosti – od generovania obsahu cez hyperpersonalizáciu až po okamžité vizualizácie nápadov. No spolu s rýchlym technologickým rozvojom rastie aj právna neistota. Ako je to s autorskými právami pri AI-generovaných vizuáloch a textoch? Kto nesie zodpovednosť za chybný alebo zavádzajúci výstup? A čo ochrana osobných údajov, keď AI pracuje s obrovským množstvom dát?

Peter Marciš, advokát a partner NITSCHNEIDER & PARTNERS, ukáže, ako sa vyznať v legislatívnych nástrahách a na čo si musia firmy dávať pozor ešte predtým, než začnú AI masívne zapájať do svojej komunikácie.

Rýchlokurz geniality AI

Povinná jazda pre každého, kto nechce pri AI len „pokukovať od kolegov“. Mio Valúšek z Istropolitana Ogilvy ponúkne krátky, ale nabitý rýchlokurz: ako správne promptovať, ako získať unikátne vizuály či texty, a ako AI zefektívňuje brainstorming aj celý kreatívny proces. 

Kamil Aujeský sa zameria na produktivitu. Ukáže konkrétne nástroje, ktoré pomôžu marketérom zvýšiť produktivitu a boostnuť ich kreativitu. Treba na to programátorské skills? Kdeže! Dokáže AI pripraviť cenové ponuky a pomôcť s hľadaním nových zákazníkov? Samozrejme! 

Dnes výhoda, zajtra samozrejmosť

ChatGPT je pre mnohých synonymom AI. No v skutočnosti ide len o malú časť sveta, ktorý sa otvára marketérom. Adam Hudeček, Head of Creative v ui42, prinesie pohľad na to, ako sa AI nástroje vyvíjajú, ktoré z nich už dnes prinášajú konkurenčnú výhodu, a prečo čoskoro nebude AI „bonusom“, ale bežnou súčasťou každodennej práce. Prednáška ponúkne inšpiráciu, ako nielen držať krok s trendmi, ale ich aj aktívne využívať vo svoj prospech.

AI persóny: Ako ich vytvoriť? Poučte sa na našich chybách

Predstavte si, že máte stále k dispozícii virtuálneho experta, sparring partnera na ťažké rozhovory, alebo simuláciu krízovej situácie – a to kedykoľvek, či už v mobile alebo VR prostredí. Takto fungujú AI persóny. Ale ich vývoj je komplexný a skrýva množstvo úskalí. Dávid Benedig (Seesame) a Simona Miková (Striveonlab) predstavia svoje skúsenosti – nielen úspechy, ale aj chyby, ktoré urobili, aby ste sa im vy mohli vyhnúť. Dozviete sa, kde má zmysel AI persóny využívať, kde ešte zlyhávajú a aký majú potenciál do budúcna pre firmy aj interné vzdelávanie.

? Kedy a kde?

Stratégie Fórum: Double Tree by Hilton Bratislava,

Digital stage: popoludňajší blok  AI prednášok

30. september 2025 

kompletný program aj vstupenky sú dostupné TU

 

01 - Modified: 2025-10-30 18:37:28 - Feat.: - Title: CNN Prima NEWS má na obraze novú posilu. Povolali svoju prvú AI moderátorku Noru 02 - Modified: 2025-10-30 13:18:54 - Feat.: - Title: Yaksha: Pekné a štylizované kampane fungujú menej, marketingu vládne "trashový" obsah 03 - Modified: 2025-10-30 09:05:09 - Feat.: - Title: Tomáš Palovský: Dôvera sa nerodí z rychlých kampaní, ale z dlhodobého záväzku 04 - Modified: 2025-10-27 08:10:08 - Feat.: - Title: Tereza Molnár: Dôležité je počúvať klientov a sústrediť sa na ich reálne potreby 05 - Modified: 2025-10-24 11:18:48 - Feat.: - Title: Zabudnite na planý poplach, v Dunaji bombardovali Bratislavu. Ako vznikali náročné scény?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. december 2025 14:18