Aprílový tender pre St. Nicolaus a ich produkt Nicolaus Extra Jemná Vodka vyhrala agentúra Call Crispy s kampaňou, v ktorej ukazuje mladým ľuďom, že byť Extra vo všetkom, čo robia, je jednoducho väčšia sranda.
„Nicolausku sme pozicionovali do brandu, ktorý je za každú srandu. A takú má mať reklamu. Chceli sme, aby sa divák nepozeral len na zabávajúcich sa protagonistov na párty v spote, ale sám sa pri videu zabavil. Nicolaus vodka tu totiž vždy bola pre tých, ktorí sa neboja srandy a byť Extra. A keď môže byť Nicolauska Extra (a dať si to rovno do názvu), môžu byť Extra aj oni,“ hovorí o koncepte Miška Stanová, kreatívna riaditeľka Call Crispy.
Počas trvania tendra prešiel TV spot testom od Behavio, v ktorom bodoval v pozitívnych emóciách aj v doručení posolstva. Napriek tomu, že spot je od začiatku do konca silno brandovaný, nápis Extra a vtipný sound, ktorý ho dopĺňa, sú prirodzenou súčasťou vizuálu a deja.
V spote sa objavuje viacero Extra hostí. Medzi nimi Pil C, ktorý sa stal ambasádorom značky, či Bandurko, ktorý nahovoril voiceover. Ani tí však nezatienili hlavného hrdinu Matúša, majstra Slovenska a svetovú TOP16 v trickingu, ktorý to v spote doslova roztočil. Spoiler: záverečný backflip sme natočili na dva take-y.
„Nestáva sa často, aby sa tendrový návrh prepracoval cez test až do finálnej produkcie takmer bez zmien. Navyše, počas produkcie sme okrem hero spotu nafotili kľúčové vizuály, content na polročnú social media kampaň a sponzorský odkaz, v ktorom sme to Matúšovi urobili ešte viac Extra a backflip sme ho nechali skákať v úzkej uličke medzi regálmi vo večierke,“ dopĺňa Barbora Nevolníková, senior copywriterka v Call Crispy.
„Zábava má rôzne podoby a veríme, že každý si ju vie užiť po svojom. Kde nechýba dobrá nálada, naši blízki a moment, keď sa chceme cítiť extra, tam by nemala chýbať ani Nicolaus Extra Jemná Vodka. Presne toto sa nám krásne prepojilo v koncepte Extra od agentúry Call Crispy,” komentuje koncept Michaela Bacúrová, brand manažérka St. Nicolaus.
Spot vznikol v spolupráci s produkciou Playground13 production pod režisérskou taktovkou Pepeho Ehrenbergera. Kampaň beží oddnes v TV, online, PR a počas roka ju doplnia aj ďalšie mediatypy. Okrem Slovenska bude kampaň bežať aj v Česku, Maďarsku, Slovinsku a Chorvátsku.
Vizitka kampane:
Klient: ST.NICOLAUS GROUP – Michaela Bacúrová, Tomáš Matuška, Andrej Môťovský
Agentúra: Call Crispy
Creative director: Michaela Stanová
Strategist: Kristína Labajová
Art director: Richard Cap, Nikoleta Némethová
Copywriter: Barbora Nevolníková
Social media manager: Tereza Labajová
Account Director: Nikola Weng
Account manager: Karolína Čuková, Nikola Weng
Produkcia: Playground13 production
Réžia: Pepe Ehrenberger
Fotograf: Daniel Gavenda

