StoryEditor

Morské panny existujú. Nová kampaň Orangeu je toho dôkazom

07.10.2025, 11:32
Autor:
redred

Začať podnikať je ako skočiť do hlbokej vody, aj keď ešte neviete plávať. Nie každý sa odváži ponoriť do neznáma, no aj strach je súčasťou odvahy. A len ten, kto má výdrž, to dotiahne ďaleko. Napríklad ako profesionálna morská panna. Nová kampaň Orangeu z dielne MADE BY VACULIK netradične a kreatívne ukazuje, aké je to ponoriť sa do sveta biznisu ako začínajúci podnikateľ.

Jedinečnosť nového BiZ! paušálu, ktorý je určený špeciálne pre začínajúcich podnikateľov, vyzdvihuje aj kampaň, v ktorej svet začínajúcich podnikateľov približuje odvážna podnikateľka a jej netradičný biznis, ktorý sa vymyká klasickým predstavám o podnikaní. Aký je jej netradičný biznis, sa dozviete v najnovšom online spote, ktorý je nasadený od 7. októbra.

Väčšina komunikácie zameranej na B2B segment zobrazuje podnikateľov ako dokonalých biznismanov v oblekoch a kravatách sediacich v officoch za počítačom a riešiacich svoj biznis. S takýmto vyobrazením podnikateľov sa však veľa ľudí a najmä začínajúcich podnikateľov vôbec nemusí stotožniť, pretože biznis môže mať veľa rôznych podôb. Aby sa Orange aj v komunikácii ešte viac priblížil začínajúcim podnikateľov, rozhodol sa ísť cestou skutočne netradičného biznisu. Hrdinkou kampane sa stala profesionálna morská panna, ktorá reprezentuje odvahu podnikať v akejkoľvek sfére.

„Chceme ľudí inšpirovať, nech sa neboja podnikať. Vieme, čím si na Slovensku začínajúci podnikatelia musia preplávať, a preto ich chceme povzbudiť, nech veria svojmu nápadu, hoc vyzerá aj bláznivo, a idú si aj za svojím detským snom. Práve z takých vízií vznikajú tie najlepšie biznisy. Veríme, že sa v tom nájdu aj začínajúci podnikatelia, či startupisti, čo nemajú plutvu,” hovorí Andrej Hrivnák, Associate Creative Director, MADE BY VACULIK.

„Celá komunikácia má vyjadriť podporu a oslavovať odvahu podnikateľov, ktorí sa neboja ponoriť do vôd biznisu. Začiatky podnikania bývajú náročné, podnikatelia a startupisti musia prekonať more prekážok, a preto ich má nová kampaň povzbudiť, inšpirovať a dodať im odvahu, aby do toho išli naplno – nech je ich biznis nápad akýkoľvek,“ hovorí Tomáš Palovský, riaditeľ komunikácie a značky Orange Slovensko.

image

Nová kampaň Morská panna

Orange Slovensko
Vizitka kampane:

Názov kampane: Morská panna
Klient: Orange Slovensko
Riaditeľ komunikácie a značky: Tomáš Palovský
Advertising team: Martina Fatyková, Zuzana Bednárová
Reklamná agentúra: MADE BY VACULIK
Chief Creative Officer: Milan Bielik
Associate Creative Director: Andrej Hrivnák
Strategy Director: Michaela Martonová
Strategy Planner: Terezia Šabová
Art Director: Michal Nagy
Copywriter: Andrej Hrivnák, Lucia Peterková
Account Director: Michala Zezulová
Account Manager: Linda Kadlicová
Digitálna agentúra: MADE BY VACULIK
Použité médiá: online, social media, podcasty, PR, rozhlas
Cieľová skupina: začínajúci podnikatelia
Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS
Réžia: Tomáš Řehořek
Kamera: Adam Mach
Production crew: Barbora Kipsová, Diana Švihlová, Michal Torma
Názov pesničky použitej v spote: The Castle
Autor hudby: ANBR
Zvukový majster: Vladimír „Bajko“ Bajnoci

01 - Modified: 2025-10-31 14:47:43 - Feat.: - Title: Aj FOMO sa dá skipnúť, odkazuje VÚB banka 02 - Modified: 2025-10-29 10:26:34 - Feat.: - Title: O2 prináša na Vianoce najväčšie 5G pokrytie a posolstvo, ktoré prekoná každý signál: LÁSKU 03 - Modified: 2025-10-28 09:20:32 - Feat.: - Title: 365.bank povolala do tretej vlny kampane rytiera, rappera, rockera, indiána či skejtera 04 - Modified: 2025-10-26 07:09:08 - Feat.: - Title: Stopercentná pomoc vďaka 2%. Iniciatíva 2% Pomáhame spolu štartuje novú kampaň 05 - Modified: 2025-10-23 13:05:23 - Feat.: - Title: Dove vyzýva na zmenu: je čas chváliť dievčatá za schopnosti a odvahu, nie len za krásu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
02. november 2025 13:33