Treskoslovenská treska je Miláčik národa. V novej kampani ju sprevádza Zdena Studenková.
StoryEditor

V novej kampani Miláčik národa žiaria dve slovenské ikony - Zdena Studenková a treska

07.10.2025, 19:47
Autor:
michmich

O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Strategickým cieľom kampane je posunúť vnímanie značky za hranice regionálneho sentimentu a ukotviť ju ako celonárodný produkt.

Značka treskoslovenská treska je s nami už od roku 1954, keď vznikla aj jej jedinečná receptúra, ktorú oslavujeme novou kampaňou s názvom „Miláčik národa“. V rámci nového strategického positioningu „Chuť celého Slovenska“ spája sily s hereckou legendou Zdenou Studenkovou. O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

image

Treskoslovenská treska je Miláčik národa. V novej kampani ju sprevádza Zdena Studenková.

Strategickým cieľom kampane je posunúť vnímanie značky za hranice regionálneho sentimentu a definitívne ju ukotviť ako celonárodný produkt, ktorý si vďaka svojej nezmenenej receptúrea kvalite získal srdcia niekoľkých generácií.

Kreatívny koncept je postavený na elegantnom a prirodzenom prepojení dvoch ikon, ktoré sa zrodili v rovnakom roku a stali sa neoddeliteľnou súčasťou slovenskej kultúry. Treska v majonéze a herečka Zdena Studenková zdieľajú nielen rok narodenia, ale aj status miláčikov národa, ktorí si svoju popularitu udržali naprieč desaťročiami.

image

Treskoslovenská treska je Miláčik národa. V novej kampani ju sprevádza Zdena Studenková.

„Treskoslovenská treska je viac než len produkt, je to súčasť našej spoločnej histórie a spomienok. Pri príležitosti 70. výročia sme si uvedomili, že túto pozíciu treba nielen osláviť, ale aj strategicky ukotviť. Naším cieľom je, aby ju celé Slovensko vnímalo ako svojho ‚Miláčika národa‘ bez ohľadu na región. Originálna receptúra z roku 1954 je náš najväčší záväzok voči spotrebiteľom a základ tohto positioningu,“ hovorí Iveta Štefanová, riaditeľka marketingu TAURIS, do ktorej portfólia patrí aj RYBA Košice.

„Keď sme zistili, že Treska a pani Studenková zdieľajú rovnaký rok narodenia, vedeli sme, že máme v rukách mimoriadne silný a autentický príbeh. Nebolo treba nič vymýšľať, stačilo tieto dve ikony spojiť a nechať ich príbehy prehovoriť. Spojenie je také prirodzené, že kampaň ani nepôsobí ako klasická reklama, ale ako úprimná pocta dvom legendám, ktoré formovali chuť a kultúru Slovenska,“ dodáva Pavol Paulenda, Creative Director z MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň „Miláčik národa“ bude nasadená v televízii a na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane

Klient: TAURIS,a.s. (Ryba Košice) - Iveta Štefanová, Marián Gombík

Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi

Creative Director: Pavol Paulenda, Jakub Kuvik

Art Director: Adam Bača, Daniel Markovič

Copywriter: Barbora Melišková, RadimirMihaylov, Juraj Chmel

Account Director: Zuzana Záziková

Account Manager: Peter Potočný

Produkcia: PROTOS PRODUCTIONS, s.r.o.

Režisér: Martin Marček

Zvuk: Vladimír „Bajko“Bajnoci

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. október 2025 19:47