Budúcnosť reklamného priemyslu stojí na vzťahoch medzi značkami a agentúrami. Práve marketéri ako vy zohrávajú kľúčovú úlohu v tom, ako sa tieto vzťahy budú vyvíjať. Európske združenie komunikačných agentúr (EACA) preto v spolupráci s agentúrou Kantar spúšťa pan-európsky prieskum očakávaní CMO, s cieľom lepšie porozumieť tomu, čo zadávatelia očakávajú od svojich agentúr – dnes aj v budúcnosti.
Deadline na zapojenie sa je 24. októbra (do konca dňa). Prieskum je anonymný, nezaberie viac než 10 minút a pomôže zodpovedať kľúčové otázky:
- Ako dobre agentúry napĺňajú potreby zadávateľov?
- Aké sú ingrediencie dlhodobo funkčného partnerstva?
- Čo očakávate od agentúry budúcnosti?
Iniciatívu podporujú aj slovenskí členovia EACA – Asociácia mediálnych agentúr (AMA) a KRAS, ktorí vyzývajú slovenských marketérov k účasti. Čím viac sa ich zapojí, tým presnejšie budú aj výstupy pre slovenský trh. Výsledky štúdie budú zverejnené koncom decembra 2025 a budú zahŕňať aj pohľad na lokálne špecifiká – práve vďaka účasti domácich zadávateľov.
Zapojiť sa môžete tu.

