Tento jedinečný umelecký zážitok majú na svedomí Kreativ Gang a značka Medicine. Fashion značka Medicine sa spája s kreativitou a spolupracuje s umelcami. Tento rok mali ambíciu stať sa súčasťou prestížneho medzinárodného umeleckého projektu, Biela noc. Úlohou pre Kreativ Gang, marketingovú agentúru, s ktorou Medicine spolupracuje, bolo pretaviť ich tvorivú identitu a novú kolekciu inšpirovanú klavírnym virtuózom Fryderykom Chopinom do nápadu, ktorý zapasuje do atmosféry festivalu.
Kreatíva zahrala na tú správnu strunu!
Pri obchodnom centre EUROVEA sa uprostred davu ľudí rozoznel klavír. Ľudia spomalili, započúvali sa, a keď hudba začala gradovať, pohľady sa upriamili na virtuózneho klaviristu Norberta Daniša, ktorý je členom umeleckého zoskupenia medzinárodných klaviristov PETROF Art Family.
Tóny klavíra postupne rozhýbali živé sochy postávajúce v blízkosti a zrodil sa príjemný flashmob. Tanečníci aj so slovenským šampiónom v breakingu známym ako Kitta T a predviedli emotívne tanečné vystúpenie.
Ulica sa zmenila na javisko. Telefóny sa zdvihli, svetlá kamier sa rozsvietili a iskričky v očiach divákov zažiarili. Flashmob neostal len na ulici, ale mohli ste ho vidieť aj v online – či už v stories svojich priateľov, alebo vďaka EMEFKA, ktorá o kampani písala.
„S Medicine nám spolupráca skvele ladí. Je to značka, ktorá rozumie kreativite a nebojí sa umeleckého presahu. Po dvoch úspešných zónach na Pohode sme chceli značku posunúť ešte bližšie k ľuďom. Biela noc bola na to ideálnou príležitosťou, ktorú sme chytili za pačesy,“ hovorí Pavol Bobula z Kreativ Gangu.
Umenie spojilo ľudí
Nešlo len o to, upútať pozornosť či zviditeľniť novú kolekciu. Kampaň mala vyšší zámer: pripomenúť ľuďom, že umenie patrí aj do ulíc a dokáže spojiť ľudí aj vtedy, keď to najmenej čakajú.

