Operátor tak svojim zákazníkom ponúka modernú a rýchlu sieť novej generácie, ktorá umožňuje ešte lepšie spojenie s tými, na ktorých im záleží. Zároveň však vie, že existuje niečo, čo dokáže ľudí spojiť ešte viac ako technológia – láska.
Práve láska sa stala ústredným motívom tohtoročnej vianočnej kampane, ktorá ukazuje, že aj v digitálnom svete zostáva ľudskosť a neha tým najväčším signálom spojenia.
„Láska, rovnako ako naša 5G sieť, je neviditeľná a abstraktná, no zároveň nesmierne silná a prítomná všade okolo nás. Technológie nám dnes pomáhajú zostať v spojení, prejavovať si blízkosť a zdieľať to, na čom nám skutočne záleží. Vnímame, že dnešná doba prináša do spoločnosti veľa napätia, no napriek tomu veríme, že láska je tu stále – v medziľudských vzťahoch, v drobných prejavoch nehy a porozumenia. Práve tie robia náš svet krajším a ľudskejším. Našou vianočnou kampaňou sme chceli ukázať rôzne podoby lásky naprieč celým Slovenskom,“ uviedla Dominika Šugareková, komunikačná expertka O2.
Nový pohľad na lásku s piesňou, ktorú poznáme všetci
Hlavným hudobným motívom kampane je ikonická pieseň Petra Nagya – Láska je tu s nami, ktorú do nového vianočného aranžmánu pretavila skladateľka Ľubica Čekovská. Nahrával Symfonický
orchester Slovenského rozhlasu v spolupráci s Bratislavským detským zborom a zbormi dospelých z rôznych kútov Slovenska. „Keď sme hľadali spôsob, ako hovoriť o láske počas Vianoc originálne, spomenuli sme si na hit Petra Nagya. Na prvý pohľad nemá s Vianocami nič spoločné, no jeho posolstvo funguje výborne. A ktovie – možno sa z tejto novej verzie stane nová koleda,“ hovorí Šimon Gál, kreatívny riaditeľ agentúry TRIAD.
Kampaň, ktorá prepája celé Slovensko
Kampaň zastrešovalo O2 v spolupráci s kreatívnou agentúrou TRIAD. Televízny spot vznikol pod taktovkou českého režiséra Petra Simona a produkčne ho realizovala spoločnosť RE:SET production. Nakrúcanie prebiehalo na viacerých lokalitách v exteriéroch aj v štúdiu, v sprievode nečakane zimného počasia, ktoré umocnilo sviatočnú náladu. Aj keď spot vznikal počas skorej jesene, teploty sa pohybovali pod 10 ˚ C. O2 opäť oslovilo aj svojich zamestnancov, vo vianočnom spote sa ich objavilo viac ako šesťdesiat.
Kampaň bude prebiehať naprieč celým komunikačným mixom – zahŕňa televíziu, rádio, print, outdoorové formáty, online platformy, podcasty aj sociálne médiá.
Celú pieseň Láska je tu s nami vo vianočnom aranžmáne spolu s videoklipom nájdete na:
Vianoce s darčekmi aj odmenou za odporúčanie
Okrem silného posolstva prináša O2 na Vianoce aj atraktívne sety zariadení s darčekmi pre celú rodinu. Navyše spúšťa špeciálnu ponuku „Odporuč O2“, vďaka ktorej môžu existujúci zákazníci s O2 Paušálom alebo O2 Internetom získať zľavu 50 € za odporúčanie známeho. Stačí, aby pozvali známeho, ktorý si prenesie číslo od iného operátora a aktivuje si nový O2 Paušál v aplikácii. Rovnakú odmenu 50 € získajú obaja.
Vizitka kampane:Klient: Lucia Petrášová, Štefan Póša, Natália Sinay, Dominika Šugareková, Radka Kadlečík Rýzková
Agentúra: TRIAD
Creative directors: Šimon Gál, Štefan Andrejco
Strategy director: Lenka Dzurendová, Martin Woska
Copywriteri: Matúš Priehoda, Soňa Kočková, Denisa Pajkošová, Peter Rajčák
Art director: Štefan Andrejco, Kamil Krajňák, Matúš Bence
Account Manager: Natália Blašková, Zuzana Gazdová, Ema Krajčírová
Account Director: Katarína Puškárová, Anh Doan
Social Media Manager: Matúš Polakovič
Produkcia: RE:SET production/Petra Burianová, Martin Repka
Réžia: Petr Simon
Kamera: Radim Střelka
Fotograf: Matúš Bence
Hudba: „Láska je tu s nami“ – Peter Nagy
Aranžmán: Ľubica Čekovská
Hudobná produkcia: Fatmusic/Viktor Hazard, Juraj Marikovič

