THIS IS LOCCO patrí k jednej z najvýraznejších kreatívnych agentúr na slovenskom trhu. Dlhodobo zastrešuje komunikáciu pre viaceré významné značky a má za sebou množstvo úspešných kampaní, ktoré sú oceňované tak v odborných súťažiach, ako aj samotnými klientmi.
„Agentúra THIS IS LOCCO nás zaujala najmä svojou kreativitou, strategickým myslením a moderným prístupom k našim aktuálnym komunikačným potrebám. Prvé výsledky našej spoločnej práce predstavíme už v prvom kvartáli budúceho roka. Veríme, že ich komplexné vnímanie značky a produktovej komunikácie nám umožní ešte efektívnejšie prepájať jednotlivé komunikačné kanály a posilní našu pozíciu na trhu,“ priblížila riaditeľka úseku značky a komunikácie O2 Lucia Petrášová.
“Tento tender znamenal pre nás veľmi veľa. O2 vždy patrilo u nás do TOP listu značiek, pre ktoré chceme robiť. Verili sme, že raz to klapne. Samozrejme značka je vždy aj o ľuďoch, s ktorými na nej spolupracujete. A tím v O2 nám sadol od prvého momentu. Otvorená, priama a úprimná komunikácia spojená s ambíciami a odbornosťou. Cítili sme sa ako medzi kolegami. Ďakujem celému THIS IS LOCCO za extrémnu prácu na prezentácii a som si istý, že môžem v mene celej agentúry povedať, že sa tešíme na všetko, čo nás s O2 čaká,“ povedal CEO agentpry THIS IS LOCCO Rasťo Bahurinský.Rozhodnutie posilniť a preskladať systém agentúrnych spoluprác je súčasťou širšej koncepcie – prechodu spoločnosti na agilný model fungovania. V tomto rámci O2 zároveň pristúpilo k vyčleneniu digitálnej komunikácie na webe a v mobilnej aplikácii, ktorej sa bude venovať samostatná agentúra. Digitálnym partnerom sa stalo Studio Echt, ktoré zaujalo najmä svojím dizajnovým a dynamickým prístupom k značke v online prostredí. Ich úloha bude jasne zameraná na strategickú a efektívnu komunikáciu v digitálnom priestore, ktorá bude synergicky nadväzovať na hlavný komunikačný rámec pripravovaný agentúrou THIS IS LOCCO.
„Všetky agentúry zapojené do výberového konania predložili kvalitné a hodnotné návrhy, a preto im patrí naša vďaka za špičkovo odvedenú prácu. Sme presvedčení, že nové nastavenie spolupráce s agentúrami nás posunie vpred – smerom k väčšej flexibilite a konzistentnej komunikácii značky O2,“ uviedol Brand & Communication Competence Lead v O2 Štefan Póša.Okrem spomínaných dvoch partnerstiev aktuálne prebieha aj výberové konanie na agentúru pre oblasť internej komunikácie a employerbrandingu. V ostatných agentúrnych spoluprácach nedochádza k zmenám – značku Radosť naďalej zastrešuje agentúra Free Andy a Tesco mobile ostáva pod taktovkou Elite Monday Lovers.

