„Navrhovaná transakcia pravdepodobne nevyvolá obavy ohľadom hospodárskej súťaže na žiadnom zo skúmaných trhov v Európskom hospodárskom priestore," uviedla Európska komisia. Obchod schválila bez stanovenia akýchkoľvek podmienok.
Skupina Omnicom je treťou najväčšou reklamnou spoločnosťou na svete, zatiaľ čo konkurentovi Interpublic patrí štvrtá priečka. Obe spoločnosti sídlia v New Yorku.
Tradičné reklamné spoločnosti v poslednom čase čelia rastúcej konkurencii zo strany veľkých technologických podnikov. Firmy ako Google či Amazon preťahujú tradičným reklamným agentúram zákazníkov tým, že ponúkajú ako reklamné nástroje, tak aj trhovisko pre ich nákup a predaj.
Tradičným agentúram tiež uškodil prudký rast vo využívaní nástrojov umelej inteligencie (AI), ktoré umožňujú vytvárať reklamy lacnejšie a rýchlejšie.

