Omnicom sa definitívne stáva najväčšou reklamnou spoločnosťou sveta. Akvizíciou Interpublic predbehol v rebríčku podľa výšky tržieb francúzsky Publicis aj WPP. Tento obchod už potvrdila aj Európska komisia.
V koncerne sa chystá veľká reštrukturalizácia, ktorá sa dotkne približne 4-tisíc pracovných pozícií. IPG už pred akvizíciou zrušili 3200 miest a Omnicom na jeseň prepustil 3-tisíc zamestnancov. Portál Adweek pripomína, že v porovnaní s rokom 2024 budú tieto spoločnosti zamestnávať o 10-tisíc ľudí menej, čo je zhruba 8 percent ich pracovnej sily.
Wren odhaduje, že v rámci reštrukturalizácie bude globálne zrušených približne 4-tisíc pracovných pozícií. „To nám umožní naplniť a prekročiť synergie, ktoré sme sľúbili trhu minulý december,“ povedal pre ADWEEK generálny riaditeľ Omnicom John Wren. Škrty smerujú k odstráneniu duplicitných pozícií a z...
Zostáva vám 85% na dočítanie.

